וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצפיפות וללא מסיכות: אלפי צעירים חגגו בסוף השבוע בפאנג'ויה באילת

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 21:35

בצל הקריאות מצד ראשי מערכת הבריאות שלא לקיים את הפסטיבל, המוני סטודנטים צבאו על העיר הדרומית. לצד אכיפת חובת המסיכות, מבלים סיפרו כי המשטרה והמארגנים הזהירו מסגירת כמה מהמסיבות, אך לא מימשו את האיום. "לא שמרו על מרחק. בלי בדיקה אני לא הולך לסבא וסבתא לחג"

בווידאו: אלפים חוגגים בפסטיבל הפאנג'ויה באילת ללא מסיכות/מערכת וואלה!

אלפי צעירים וצעירות חגגו במהלך סוף השבוע בפסטיבל הפאנג'ויה באילת, בצפיפות וללא מסיכות. חלק מהמסיבות הופסקו כמה פעמים וחודשו רק כשהחוגגים עטו מסיכות. כמו כן, דוחות חולקו לסטודנטים שלא הקפידו על עטיית מסיכה. בכמה ממוקדי המסיבות אליהם הגיעו שוטרים לאכוף את הנחיות הקורונה, הם התקבלו בשריקות בוז מצד הצעירים.

למרות שבתיעוד נראים רבים מהמבלים כשהם לא עוטים מסיכות, חלק מהחוגגים טענו כי דווקא קיימת הקפדה מצד רבים. "היה ממש כיף והמוני, היו כ-3,000 סטודנטים", סיפרה כרמית, שבילתה במסיבות הפאנג'ויה. "מבחינת הקורונה הקפידו על תקנות הקורונה באדיקות. הרבה הסתובבו עם מסיכות".

פסטיבל הפאנג'ויה באילת. -, צילום מסך
השוטרים התקבלו בשריקות בוז. מבלים באילת בסוף השבוע/צילום מסך, -

יובל, סטודנט שהגיע לאילת, סיפר על האכיפה המוגברת במקום. "הגענו ביום חמישי, היו עיכובים במסיבה, בגלל אישורי המשטרה. המסיבות היו קצרות בחמישי. היו נאמני קורונה, אנשים חטפו קנסות. הסתובבנו עם מסיכות, אמרו כמה פעמים במסיבות שיסגרו אם יפרו את התקנות". הוא הוסיף כי דווקא המרחק בין החוגגים לא נשמר. "על המרחק בין המשתתפים לא שמרו, על המסיכות שמרו. אני מחר עושה בדיקת קורונה כדי לחכות לראות אם ללכת לסבא וסבתא בחג. בלי בדיקה אני לא הולך אליהם".

מהפקת הפאנג'ויה נמסר בתום האירוע כי "פעלנו בהתאם להנחיות ובהתאם לסיכום עם משטרת ישראל והרשויות המעורבות באירוע כולל משרד הבריאות, באירוע לקחו חלק מעל 50 צוותי ממונה קורונה, ביצענו אלפי בדיקות מהירות בתחילת הפסטיבל ולאורכו - כולל הקפדה על תו ירוק מלא, חילקנו מעל 40 אלף מסיכות לקהל המשתתפים".

עוד בוואלה!

מסיבות לילה בפאנג'ויה בוטלו; החוגגים יצאו לבלות במועדונים באילת

לכתבה המלאה
פאנג'ויה אילת. -, צילום מסך
ללא מסיכות. חוגגים בפאנג'ויה/צילום מסך, -

פסטיבל הפאנג'ויה באילת יצא ביום חמישי לדרך בצל הקריאות מצד ראשי מערכת הבריאות, בהם ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, שלא לקיימו בעקבות התחלואה הגוברת. בערב הראשון נשמעו תלונות כלפי המארגנים מצד חלק מהסטודנטים שטענו כי המסיבות התחילו בעיכוב והסתיימו זמן רב לפני שעת הסיום המתוכננת. "בשיא הערב פשוט הודיעו לנו שהמסיבה נסגרת ושלום לכולם נתראה מחר", תיאר אחד החוגגים. "המסיבה עצמה לא הייתה עמוסה, היתה בערך 60% תפוסה. היה די מרווח, הרבה אנשים ביטלו". חלק מהצעירים החליטו לבלות במועדונים בעיר, ללא קשר לאירועי הפסטיבל עצמו.

אלרעי פרייס תקפה בשבוע שעבר את קיום הפסטיבל במכתב חריג. "הסיכון להדבקה המונית הינו גבוה ואיתו גם הסיכון למשך הפצה משמעותית של תחלואה במדינה עם חזרתם של הסטודנטים לבתיהם", כתבה. "באירוע הפאנג'ויה המתוכנן באילת עתידים להגיע סטודנטים רבים מכל רחבי הארץ למספר ימים של מסיבות, בהן אלפים רבים באים במגע זה עם זה במסיבות שונות ללא שמירה על מסיכה וריחוק חברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully