וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבות לילה בפאנג'ויה בוטלו; החוגגים יצאו לבלות במועדונים באילת

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 8:32

ברקע הביקורת על קיומו, סטודנטים שהגיעו לעיר כדי לחגוג את הפסטיבל סיפרו כי "בשיא הערב פשוט הודיעו שהמסיבה נסגרת, שלחו אותנו לעשות מסיבות בחדרים". אולם, קטיעת האירוע לא עצרה את החגיגות. "זה אבסורד, כל הגבלות הקורונה לא באמת משנות", סיפר סטודנט ששוהה בעיר

בווידאו: התגודדות של המוני צעירים לקראת פסטיבל הפאנג'ויה באילת/צילום: אורי שיש

פסטיבל הפאנג'ויה באילת יצא אתמול (חמישי) לדרך בצל הקריאות מצד ראשי מערכת הבריאות, בהם ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, שלא לקיימו בעקבות התחלואה הגוברת. תומר וניב מכפר סבא, שני סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון שלוקחים חלק בפסטיבל, סיפרו על המתרחש במקום.

"המסיבה הייתה אמורה להתחיל בשלוש, היו כאן עיכובים עם המשטרה, בארבע ורבע קיבלנו הודעה שאפשר להגיע למסיבה", סיפר תומר. "אנשים הגיעו בערך בחמש, חמש וחצי. בשיא הערב פשוט הודיעו לנו שהמסיבה נסגרת ושלום לכולם נתראה מחר. המסיבה עצמה לא הייתה עמוסה, היתה בערך 60% תפוסה. היה די מרווח, הרבה אנשים ביטלו".

הוא הוסיף כי "בתכנון המקורי הייתה אמורה להיות גם מסיבת ערב שבוטלה ואמרו לנו שהמסיבה תימשך עד הערב. כשסגרו אותנו בשבע, אחד המפיקים אמר לנו שזה היה התכנון המקורי. המארגנים פשוט שלחו אותנו לעשות מסיבות בחדרים. זה אחד המארגנים אמר לנו. לי באופן אישי זה נותן תחושה של תאוות בצע, העיקר שהאנשים יתנו את הכסף שלהם ויגיעו והם לא יצטרכו להחזיר כסף לאנשים. אני באופן אישי לא מתכוון להגיע בשנה הבאה. זה לא יחס ואין לזה צורה. גם אם לא תהיה קורונה".

פאנג'ויה, אילת. עומרי סילבר, אתר רשמי
ילכו למועדונים במקום המסיבות שתוכננו/אתר רשמי, עומרי סילבר

"אנחנו הולכים בערב למסיבה במועדון באילת", המשיך תומר, ואמר כי "זה אבסורד. זה לא שסגרו את המועדונים באילת. אין פאנג'ויה, אנחנו הולכים למסיבה אחרת וזה לא באמת משנה כל ההגבלות של הקורונה. אנחנו לא באמת יודעים מה יהיה מחר, מתוכננת להיות מסיבה, אבל אנחנו לא באמת יודעים".

ניב, שותפו של תומר לחדר סיפר כי "קבלת החדרים במלון התנהלה בצורה מעולה, כולם הקפידו על המסיכות. מסיבת הפתיחה במלון התחילה באיחור משמעותי, היה כאן חוסר ודאות והיו דיבורים על כך שהמשטרה ומשרד הבריאות דורשים לבטל את האירוע. זה תמוה שכולם ידעו על האירוע כל כך הרבה זמן מראש וחיכו לרגע האחרון. אנשים כבר הגיעו ושילמו הרבה כסף ותכננו את הזמן שלהם לפי זה. זה לא דבר שהוא תלוש פה בארץ".

"מסיבת הפתיחה התחילה בחמש ובשבע קיבלו אותנו לגמרי. אני מבין את ההגבלות של הקורונה, אבל האנשים שילמו הרבה מאוד כסף. אם הם יודעים שעומדות להיות בעיות שידחו עוד פעם. הכול טוב אנחנו חיים במדינה ואנחנו מבינים את האילוצים. אבל לנסות לקיים את האירוע הזה בכוח, לחלוב כסף מהאנשים, זה קצת להוליך אותנו שולל, בסוף באנו למסיבה של שעתיים וסגרו. המסיבה הייתה אמורה להתחיל בשלוש ולהסתיים בשבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully