וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמי רפואה בארה"ב מבקשים לדחות את מתן הבוסטר: "רוצים לאסוף עוד נתונים"

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 23:39

רגע לפני שהנשיא ביידן פתח במבצע החיסונים השלישי, הזהירו ראש ה-FDA וה-CDC, כי נדרש עוד זמן כדי לאשר את המנה הנוספת של כל החברות, פרט לפייזר, שלגביהם ישנם מספיק נתונים. אולם הוסיפו כי הם יגיעו להחלטה בקרוב. "תמיד אמרנו שנעקוב אחר נתוני המדע", אמרו בבית הלבן

בווידאו: החיסון השלישי נגד קורונה נפתח לכלל האוכולוסייה/צילום: רויטרס

גורמים בכירים בתחום הבריאות הפדרלי, אמרו לבית הלבן כי הם צריכים עוד זמן ונתונים מחברות התרופות, פרט לחברת פייזר, כדי לאפשר את מתן המנה השלישית ("בוסטר"), נגד נגיף הקורונה לכלל האוכולסייה בארצות הברית - כך דיווח היום (שישי) ה"ניו יורק טיימס".

ראש מינהל המזון והתרופות (FDA), ד"ר ג'נט וודקוק, וד"ר רושל וולנסקי, העומדת בראש המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), הבהירו לבית הלבן כי סוכנויותיהן יוכלו לקבוע אם להמליץ על מתן המנה הנוספת בשבועות הקרובים.

איש צוות רפואי מכין מנת חיסון נגד קורונה של חברת פייזר במוזיאון להיסטוריה של הטבע בניו יורק, ארה"ב, 22 ביולי 2021. AP
מחכים לעוד נתונים/AP

שני הגורמים הביאו את המלצותיהם בפגישה עם ג'ף זינץ, מרכז מטה הקורונה בבית הלבן. כמה אנשים המעורים בפרטי הפגישה אמרו כי לא ברור כיצד הגיב זינץ, אך הוא תמיד מתעקש להקשיב לעצות המומחים.

"תמיד אמרנו שנעקוב אחר נתוני המדע", אמר דובר הבית הלבן, כריס מיגהר, והוסיף כי הממשל ממתין ל"סקירה ואישור מלאים" מה-FDA וה-CDC. "כשהאישור וההמלצה יתקבלו", אמר מיגהר, "נהיה מוכנים ליישם את התכנית שפיתחו הרופאים הבכירים ביותר בארצנו כדי שנוכל להיות כמה צעדים לפני הנגיף הזה".

לפני פחות משלושה שבועות אמר נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן כי בתנאי שה-F.D.A יאשר, מבצע החיסונים השלישי יחל ב-20 בספטמבר למבוגרים מעל גיל 65 וצוותים רפואים שקיבלו את הזריקה השנייה של פייזר לפני לפחות שמונה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully