וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון שוד בחיפה: עובדת בנק נעצרה לאחר שאיימה לפוצץ את הסניף

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 19:12

החשודה, בת 31, נכנסה לסניף "מזרחי טפחות" בעיר, וטענה כי היא נושאת עליה חגורת נפץ. היא בודדה ונעצרה. כבישים באזור נחסמו וכוחות משטרה עדיין פועלים במקום. טרם נמסרו פרטים נוספים על נסיבות התקרית

בווידאו: ניסיון שוד בחיפה/צילום: יואב אתיאל

אישה בת 31 נכנסה היום (חמישי) לסניף בנק "מזרחי טפחות" ברחוב הנביאים בחיפה, איימה לפוצץ את המקום, וטענה כי היא נושאת עליה חגורת נפץ. האישה, ככל הנראה עובדת של הבנק, נעצרה. מאוחר יותר עוכבו לחקירה גם אחותה של האישה והחבר שלה.

על פי עדויות, האישה נעדרה במשך הבוקר מהעבודה, אולם הגיעה לסניף בצהריים, ונכנסה אל חדר המנהל. היא הודיעה לו שיש עליה חגורת נפץ ודרשה סכום של מיליוני שקלים. בתגובה, תלש ממנה המנהל את החגורה והרחיק אותה ממנו. הוא צעק לעובדים לצאת מהסניף, הזעיק משטרה והחזיק את העובדת עד שהגיעו שוטרים ואזקו אותה. נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות.

לאחר שהוזעקו, הגיעו תוך דקות שוטרי חיפה ומרחב כרמל למקום. מפקד המרחב ניצב משנה אלי מגן פיקד על האירוע. עשרות סקרנים התגודדו במקום, ובעקבות התקרית רחוב הנביאים נסגר לתנועה בין הרחובות הרצליה ושבתאי לוי. רובוט משטרתי הופעל במקום.

זירת השוד בסניף בנק בחיפה 2 בספטמבר 2021. מד"א
זירת התקרית בחיפה, היום/מד"א
זירת השוד בסניף בנק בחיפה 2 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
זירת התקרית בחיפה, היום/יואב איתיאל
זירת השוד בסניף בנק בחיפה 2 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
זירת התקרית בחיפה, היום/יואב איתיאל

רב-פקד דוד לוגסי, סגן מפקד תחנת חיפה, אמר כי חבלזנים שהוזעקו למקום ניטרלו חפץ חשוד, והסביר כי המשטרה ממשיכה את פעילותה בתוך הבנק. "אף אחד לא נפגע ואין כרגע סכנה", אמר. מהמשטרה נמסר כי "החשודה נעצרה וחבלני משטרת ישראל פועלים במקום".

זוהר מנחם, עוברת אורח שנקלעה למקום סיפרה לוואלה!: "ראיתי אזרחים קופצים על מישהי, אזרחית רגילה, ואז ראיתי ניידת מגיעה ואז עוד ניידת ועוד ניידת. הסתבר שזו מישהי שנכנסה בטענה שיש עליה חומר נפץ. אזקו אותה והכניסו אותה לתוך הניידת. כנראה שהיא שמה שם משהו בבנק כי נכנסו לשם חבלנים עם הרובוט". היא תיארה את האישה כ"בחורה בת 30-35, שיער בלונדיני".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully