וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות משמעותית: המשטרה עצרה חשוד נוסף ברצח עו"ד אפרים ארנון מנשר

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 7:51

החשוד, תושב העיר, בן 46, נעצר ע"י המשטרה, שתבקש מביהמ"ש השלום בעכו להאריך את מעצרו. בחודש מאי הוגש כתב אישום נגד החשוד הראשון, דוד אבו עזיז, בן 63, עבריין עבר, שנעצר יומיים לאחר המקרה. "זה סוגר לי ולמשפחה מעגל לקראת השנה החדשה", אמרה אשתו של ארנון, רות

המשטרה עצרה חשוד נוסף, תושב נשר, בן 46, במעורבות ברצח עו"ד אפרים ארנון בחודש מרץ בעיר. היום (חמישי) תבקש המשטרה מבית משפט השלום בעכו את הארכת מעצרו.

מדובר בעבריין ותיק, אלים ומסוכן בעל עבר פלילי עשיר. "בחר את הדרך העבריינית כבר מגיל צעיר", כך תיאר פעם בית המשפט, ואיזכר כי הורשע לראשונה כשהיה רק בן 17 ונכנס לכלא בהיותו רק בן 18. באחת הפרשיות החמורות הוא הורשע בשוד אלים של כספת בבית מגורים בכרמל. גם אז הוא הסתלק ונעלם מיד אחרי האירוע, ירד למחתרת ונעצר רק לאחר יותר משנה בה הסתתר בזהות בדויה בצפון. כשנעצר הכחיש את זהותו האמיתית שבסופו של דבר אומתה בעזרת טביעת אצבעות. ב-2011 נשלח בגין השוד הזה ליותר מ-6 שנות מאסר.

עו"ד ארנון כבן ה-70, נרצח בדקירות סכין מרובות ב-24 במרץ על ידי שני גברים שהמתינו לו בפתח ביתו בבוקר כשיצא לעבודה. החקירה מתנהלת ביחידה המרכזית של מחוז חוף.

"אם זה אכן האיש אז אני מאד שמחה שתפסו אותו", אמרה לוואלה! רות ארנון, אלמנתו של עו"ד אפרים ארנון. "זה סוגר לי ולמשפחה מעגל לקראת השנה החדשה. לחשוב שאיש כזה היה רבע מטר ממני זה ממש מפחיד. מגיעה הערכה רבה למשטרה שעושה עבודת קודש גם בחקירה וגם בהתייחסות אלינו בשיא הרגישות ובשיא הכבוד".

עורך הדין אפרים ארנון שנרצח בנשר. 24 במרץ 2021. ללא, אתר רשמי
"אני מאד שמחה שתפסו אותו". עו"ד ארנון/אתר רשמי, ללא

"לא נחו ולא שקטו. וכשתפסו אותו מיד הודיעו לנו עוד כשהוא היה בניידת", שיבחה ארנון את המשטרה. "אני מקווה שעכשיו ייסגר מעגל האימה. הוא ריסק את החיים שלי לרסיסים ולא רק את שלי, של כל המשפחה הקרובה. להבנתנו הוא עשה את זה בשביל כסף אז אם אכן כך שלא יראה יותר אור יום".

החשוד הראשון, דוד אבו עזיז, בן 63, עבריין עבר ואב ל-11 ילדים, נעצר יומיים לאחר הרצח על ידי המשטרה. בחודש מאי הוגש נגדו כתב אישום המייחס לו ביצוע עבירה של רצח בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות, חבלה במזיד ברכב, שיבוש מהלכי משפט ואיומים. אבו עזיז מכחיש את המיוחס לו.

עוד בוואלה!

עורך דין כבן 70 נרצח בחצר ביתו בנשר

לכתבה המלאה
בווידאו: כתב אישום הוגש בגין רצח עו"ד אפרים ארנון בנשר/צילום: שלומי גבאי

הרקע לאירוע כפי שעלה בחקירתו, הוא עבודתו של הקורבן כעו"ד העוסק בכינוס נכסים. על פי האישום, סירב החשוד למימוש הליכי כינוס הנכסים אותם ניהל ארנון נגדו ועל כן רצח אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully