וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דין כבן 70 נרצח בחצר ביתו בנשר

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 16:56

צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של עו"ד אפרים ארנון בזירה. המשטרה פתחה בחקירה, טרם נעצרו חשודים. חבר המשפחה: "הוא ידע לגשר ולפשר, בסוף יתברר שזאת הייתה טעות בכתובת"

עו"ד אפרים ארנון נרצח בביתו בנשר: "בסוף יתברר שזאת טעות בכתובת"/צילום: יואב איתיאל

עו"ד אפרים ארנון, בשנות ה-70 לחייו, נרצח היום (רביעי) בחצר ביתו בנשר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה. המשטרה מחפשת אחרי חשוד במעשה ואוספת ממצאים בזירה.

"בשלב הזה לא אכפת לי מי עשה את זה, אין לי את בעלי", אמרה אלמנתו רות ארנון.

חבר המשפחה ארז ישכרוב הוסיף כי ארנון "היה אדם חכם, הוא ידע לגשר ולפשר ובסוף יתברר שזאת הייתה טעות בכתובת". לדבריו, "היה חשוב לו תמיד הכולם ביחד, המשפחה. כל מה שעניין אותו זה שתמיד יהיה שמח סביבו".

עורך הדין אפרים ארנון שנרצח בנשר. 24 במרץ 2021. ללא, אתר רשמי
הנרצח בנשר, עו"ד אפרים ארנון/אתר רשמי, ללא

בשעה 06:36 התקבל במוקד מד"א דיווח על פצוע בנשר. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום איתרו גבר עם פציעות חודרות בגופו ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. מדובר בעורך דין אזרחי מוכר בחיפה.

חובש בכיר במד"א לאוניד ליאנסקי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי, אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

"זה בוקר עצוב ללשכת עורכי הדין", הגיבה עו"ד תמי אולמן, יו"ר ועד מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין, "לאחרונה הלשכה מטפלת בתלונות על אלימות כלפי עורכי דין. בשבוע שעבר ירו כמאתים כדורים על עורך דין ממחוז חיפה. היום רצחו עורך דין מחיפה. קשה מאד לשמוע ולקלוט כי אנשים משורותינו נפגעים באופן פיזי. אני פונה ומתריעה כי חיי אדם הם ערך מקודש".

זירת אירוע הרצח של הע"וד בשנות ה-70 לחייו מנשר. 24 במרץ 2021. מד"א
זירת הרצח בנשר, הבוקר/מד"א
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully