וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח עורך הדין בנשר: חשוד במעשה נעצר יומיים לאחר המקרה

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 12:43

כשבועיים לאחר רצח עו"ד אפרים ארנון בדקירות סכין, בית המשפט התיר לפרסום כי נעצר חשוד במעשה, דודו אבו עזיז בן 63 בעל עבר פלילי. היום הוא צפוי להיות מובא לבית משפט השלום בעכו, שם תבקש המשטרה את הארכת מעצרו עוד, בפעם השלישית

עו"ד אפרים ארנון נרצח בביתו בנשר: "בסוף יתברר שזאת טעות בכתובת"/צילום: יואב איתיאל

המשטרה עצרה תושב נשר החשוד ברצח עורך הדין אפרים ארנון לפני כשבועיים בעיר - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. החשוד, דוד אבו עזיז בן 63 ובעל עבר עבר פלילי, חשוד בעבירת רצח לאחר תכנון ובקשירת קשר לפשע. הוא צפוי להיות מובא לבית משפט השלום בעכו, שם תבקש המשטרה את הארכת מעצרו, בפעם השלישית.

ארנון כבן ה-70 נרצח בדקירות סכין מרובות ב-24 במרץ על ידי שני גברים שהמתינו לו בפתח ביתו בבוקר כשיצא לעבודה. החקירה מתנהלת ביחידה המרכזית של מחוז חוף. אבו עזיז, עבריין עבר ואב ל-11 ילדים, מכחיש את המיוחס לו, אולם במשטרה אומרים כי עם התקדמות החקירה, הולך החשד ומתחזק.

החשוד השני טרם נעצר וצו איסור הפרסום על פרטי החקירה עדיין בתוקף.

עורך הדין אפרים ארנון שנרצח בנשר. 24 במרץ 2021. ללא, אתר רשמי
עורך הדין אפרים ארנון/אתר רשמי, ללא

הרצח מזעזע את קהילת עורכי הדין בחיפה בה ארנון היה מוכר מאד. יו"ר ועד לשכת עורכי הדין בחיפה, עו"ד תמי אולמן, אמרה לוואלה! כי "תקופה קשה עוברת על חברי לשכת עורכי הדין. אפרים ארנון היה עורך דין מוכר וידוע, עשה עבודתו נאמנה עבור הלקוחות. הידיעה כי נרצח על רקע עבודתו מזעזעת את חברי הלשכה", אמרה. אולמן ציינה כי הלשכה במחוז חיפה מתכוונת לקיים ערב לזכרו של עו"ד ארנון ונגד האלימות כלפי עורכי דין, ובכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully