וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות בן ה-6 שנשכח ברכב: "המחנכת הבינה שלא הגיע לכיתה - והתפרצה לישיבה"

עודכן לאחרונה: 1.9.2021 / 15:10

דוד קרעי, סבו של מאיר ישראל עשוש שמת לאחר שככל הנראה התייבש תוך כדי שינה במכונית של אביו, סיפר על הטרגדיה: "הייתי שם, זה מזעזע. ראיתי את האבא מוציא אותו מהרכב". עוד סיפר הסב על התחושות הקשות: "קשה לתאר את הקושי כשבתי קיבלה את הבשורה המרה"

בווידאו: סבו של מאיר ישראל/צילום: יניר יגנה

הרב דוד קרעי, סבו של מאיר ישראל עשוש בן השש, שמת אתמול (שלישי) לאחר שככל הנראה התייבש תוך כדי שינה אחרי שנשכח ברכבו של אביו, סיפר היום לוואלה! על האירוע הקשה. "זה קשה מאוד. הייתי שם, זה היה מזעזע", אמר.

"הייתי באמצע ישיבה בתלמוד תורה, כאשר המחנכת שלו התפרצה אחרי שב-13:00 היא הבינה שהילד הגיע לבית הספר, אך לא נכנס לכיתה", סיפר הסב. "אנשים צעקו 'תצאו, תצאו'. ראיתי שם את מד"א ואת ניידות המשטרה, ואת האבא מוציא אותו מהרכב. הוא היה חיוור, וכנראה נפטר כמה שעות לפני כן".

מאיר ישראל עשוש בן ה-6, אחיינו של ח"כ קרעי. מת לאחר שנשכח ברכב, 31 באוגוסט 2021. מתוך חשבון הטוויטר של שלמה קרעי, אתר רשמי
"ילד מיוחד וחכם", מאיר ישראל עשוש/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר של שלמה קרעי

קרעי, אביו של חבר הכנסת שלמה קרעי (הליכוד) ורב היישוב זמרת, סיפר כי אביו של הילד שוחח עם מישהו כשיצא מהרכב, מה שככל הנראה הסיח את דעתו. הרכב אמנם לא היה נעול, אך הילד הישן ככל הנראה התייבש תוך כדי שינה.

"קשה לתאר את הקושי כאשר האימא, בתי, קיבלה את הבשורה המרה", סיפר קרעי, שביקש מהמורים לברר על ילדים שלא הגיעו לכיתה, גם בתקופת הקורונה. "אני רוצה להעביר מסר חשוב: צריך לעשות הכול כדי להציל נפש, אפילו בשביל ילד אחד, צריך להפוך את כל העולם. אסור להגיד 'לי זה לא יכול לקרות'".

עוד סיפר הסב האבל על נכדו בן ה-6: "מאיר ישראל היה ילד מיוחד וחכם, לא מהעולם הזה בכלל". "הוא ילד שקט, וכשהיה פותח את הפה היה אומרים דברים נעלים וחכמים", תיאר קרעי. "רק בשבת האחרונה הוא דרש פעמיים בשולחן שבת ודיבר דברים חכמים ורוחניים".

מאיר ישראל בן ה-6 למד בכיתה א' בבית הספר הסמוך למקום האירוע במועצה האזורית שדות נגב שבעוטף עזה. אביו של הילד, מורה בבית הספר, חזר לרכב וגילה את ילדו בפנים. על פי החשד, הילד שהה בפנים כ-5 שעות, מ-8 בבוקר.

מאוחר יותר, ספד לילד דודו ח"כ שלמה קרעי. "כאב גדול מנשוא. מאיר ישראל היה מלאך קטן, שובה לב", אמר. "כשקורה מקרה כזה, המילים נעתקות, הלב נשבר והעיניים דומעות ללא הפסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully