וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעות: בת 5 נדרסה למוות על ידי אוטובוס בצפת; בת 3 מתה לאחר שנשכחה ברכב בגליל

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 17:56

בת ה-3 מעוזייר נמצאה ברכב במצב אנוש, ופונתה לבית החולים פוריה, שם לאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה. מוקדם יותר, במרכז הרפואי זיו קבעו את מותה של בת ה-5, לאחר שהובהלה עם פגיעה רב מערכתית. מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי היא ירדה לכביש שלא במעבר חצייה

ילדה בת 3 תושבת עוזייר מתה היום (שלישי), לאחר שנשכחה ברכב בכפר שבגליל התחתון. הילדה נמצאה כשהיא במצב אנוש, וצוות מד"א העביר אותה תוך כדי פעולות החייאה למרכז הרפואי פוריה בטבריה, שם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה בודקת את נסיבות התקרית.

פראמדיק נזיה סלייח וחובש בכיר עומר חמאיסי ממד"א סיפרו: "הגענו לכפר וחברו אלינו עם פעוטה מחוסרת הכרה, לאחר שככל הנראה שהתה זמן ממושך ברכב סגור. היא היתה ללא דופק וללא נשימה וחמה מאוד למגע".

מוקדם יותר הבוקר, במרכז הרפואי זיו בצפת נקבע מותה של בת 5, שנפגעה מאוטובוס ברחוב הנשרים בעיר. היא הגיעה לבית החולים כשהיא במצב אנוש, והובהלה לחדר הניתוח עם פגיעה רב מערכתית, ומתה זמן קצר לאחר מכן. במשטרה פתחו בחקירת התאונה. מבדיקה ראשונית, עולה כי הילדה ירדה אל הכביש שלא במעבר חצייה.

אמבולנס בכניסה למיון בית חולים זיו , צפת. דוד כהן, פלאש 90
המרכז הרפואי זיו בצפת/פלאש 90, דוד כהן

מותה של בת ה-3 אירע שעות לאחר ששרת התחבורה מרב מיכאלי החליטה לדחות את חובת התקנת המערכת לשכחת ילדים ברכב ליוני 2022. זאת, לאחר שהמערכות התקבלו בביקורת רבה בקרב הציבור, וכן על מנת לבחון את הדרכים החלופיות לאפשר את קיומן. "האופן בו נקבעה התקנה דורש חשיבה נוספת ותיקונים מהותיים כדי שהיא תוכל לממש את מטרתה ולהציל חיים", כתבה השרה.

"ילדות וילדים שנשכחים ברכב זוהי תופעה כואבת ונוראית, ואני קוראת לכל ההורים - התמקדו בילדיכם, והימנעו מהסחות הדעת השונות, ובעיקר מאלה הנגרמות מהשימוש בטלפונים סלולריים. משרד התחבורה שם בראש ובראשונה הצלת חיים כמטרה עליונה", הדגישה מיכאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully