וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: "אם הפרות הסדר והטרור יימשכו - לא נהסס לצאת למערכה נוספת"

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 22:27

בטקס קבלתה של הספינה אח"י "ניצחון" בחיל הים אמר כוכבי כי אם השקט בדרום לא יישמר הצבא לא יהסס לצאת למערכה נוספת. הרמטכ"ל ספד ללוחם מג"ב שמת מפצעיו ואמר כי "אנו מביעים צער עמוק, ומזדהים עם כאב המשפחה ומחזקים אותה"

הרמטכ"ל, עם הגעתו לביה"ח לביקור הלוחם שנפצע בגבול עזה/צילום: רוני כנפו, עריכה: אביעד בללי

הרמטכ"ל אביב כוכבי נאם הערב (שני) בטקס לכבוד הגעת ספינת אח"י "ניצחון" לחיל הים, ואמר כי כבר עם סיום מבצע "שומר החומות", החל צה"ל להיערך למערכה נוספת. זאת, בצל המתיחות השוררת ברצועת עזה בשבועות האחרונים, כשהיום נקבע מותו של לוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי שנפצע מירי של פלסטיני בגדר.

"שיפרנו ואנחנו ממשיכים לשפר את כושר התקיפה שלנו ברצועה ואת תוכניותנו המבצעיות", המשיך הרמטכ"ל. "אם השקט בדרום לא יישמר לא נהסס לצאת למערכה נוספת, ואם נידרש לה אני יודע שזרוע הים ערוכה ומוכנה לקחת בה חלק מרכזי, כפי שלקחה בהצלחה יתרה במבצע 'שומר החומות'".

ראש המטה הכללי אביב כוכבי 30 באוגוסט 2021. דובר צה"ל
צה"ל נערך למערכה נוספת. כוכבי, יולי/דובר צה"ל

כוכבי אמר לגבי תושבי רצועת עזה כי "מציאות חייהם יכולה להיות שונה לחלוטין, ואיכות חייהם יכולה להשתפר באופן ניכר, אך היא לא תהיה כזו כל עוד יימשכו פעולות הטרור מכל סוג. שקט וביטחון יאפשרו שיפור בתנאים האזרחיים, אבל הפרות סדר וטרור - יובילו לתגובה חריפה או למבצע".

בסיום ספד כוכבי לסמ"ר בראל חדריה שמואלי ואמר כי "אנו מביעים צער עמוק, ומזדהים עם כאב המשפחה ומחזקים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully