וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופי קופנגן ריקים אחרי מות בן ה-9 מצריבת מדוזה: "גן עדן שהפך לגיהינום"

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 14:28

הישראלים בתאילנד עדיין בהלם ממותו של הילד כתוצאה מהצריבה הארסית של המדוזה הקובייתית, ומעידים כי הדבר השפיע על החופשה שלהם. "הים לא נראה ריק ככה כבר שנים", סיפר ישראלי אחד, ואחר הוסיף: "אנחנו לא לוקחים את הסיכון, חשבנו שהמדוזות הארסיות הן אגדה אורבנית"

בווידאו: חופי קופנגן ריקים אחרי המוות הטראגי של ילד ישראלי מצריבת מדוזה/מערכת וואלה!
חוף קופנגן בתאילנד ריק מרוחצים, 30 באוגוסט 2021. ללא, אתר רשמי
ריק מרוחצים. חוף הים בקופנגן, היום/אתר רשמי, ללא

הקהילה הישראלית בתאילנד עדיין המומה מהטרגדיה שאירעה אתמול, כאשר ילד ישראלי בן 9 מת מצריבת מדוזה ארסית. "אחרי האסון, אף אחד לא מתקרב לים עכשיו", סיפר לוואלה! ישראלי שחי במקום. "כולם בהלם ממה שקרה. הים ריק. חופי קופנגן לא נראו ככה שנים".

"אנחנו לא לוקחים את הסיכון להיכנס למים", הסביר ישראלי אחר. "זה לא שלא ידענו על המדוזות הללו, הן אפילו נצפו בחודשים האחרונים, אבל חשבנו שזו אגדה אורבנית. לא האמנו שזה קיים".

עוד סיפר הישראלי על התחושות הקשות בקהילה אחרי הטרגדיה: "אנשים פה בתדהמה, כולם בוכים. זה גן עדן שהפך לגיהינום בן לילה. זה קרה במים רדודים, היו איתו הורים וילדים בזמן שזה קרה". עוד הוסיף, "הוא היה ילד יפהפה, מן מוגלי שחי פה בטבע, כולם אהבו אותו פה".

הילד בן ה-9 שמת אתמול באי קופנגן שבתאילנד, נעקץ על ידי מדוזה קובייתית, המוכרת גם בשם "צרעת הים". על פי הדיווחים, הוא שיחק באחד מחופי האי בדרום-מזרח המדינה, נגע במדוזה והורעל למוות. הוגשה לו עזרה ראשונה לפני שנלקח לבית החולים הבינלאומי בקופנגן, שם נאלצו לקבוע את מותו.

השר למשאבי טבע וסביבה של תאילנד הביע צער ותנחומים למשפחתו של הילד, והורה לרשויות הרלוונטיות לתחקר את האירוע ולהיערך מידית עם ציוד עזרה ראשונה באזורי התיירות העיקריים ובאזורים אחרים שבהם מדוזות רעילות נמצאות באופן קבוע. כן קרא השר לחזק את ההסברה ולהתריע בפני הציבור והתיירים להיות עירניים במיוחד.

המדוזות הקובייתיות, מבעלי החיים הארסיים בעולם, נפוצות בעיקר בחופי אוסטרליה ובדרום מזרח אסיה, ועלולות להיות קטלניות לבני אדם. העקיצה מהמדוזה הדומה לקובייה עלולה לגרום לכאב עז, לחוסר תחושה בשרירים, לכאבי בטן וגב, לסחרחורת, להקאות, ללחץ בחזה ואף במקרים קיצוניים גם למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully