וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד ישראלי בן 9 מת מעקיצת מדוזה ארסית בחוף בתאילנד

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 9:35

הרשויות במדינה דיווחו על מותו של הילד בחוף בקופנגן, מעקיצת "מדוזה קובייתית", מבעלי החיים הארסיים בעולם. לאנשי משרד החוץ נודע על המקרה, וקונסולית ישראל בתאילנד נמצאת בקשר עם אביו של הילד

מדוזה קובייתית. ויקיפדיה, אתר רשמי
ארס שעשוי להיות קטלני. מדוזה קובייתית/אתר רשמי, ויקיפדיה

ילד ישראלי בן 9 מת מעקיצת מדוזה ארסית באי קופנגן שבתאילנד - כך הודיעו הלילה (ראשון) הרשויות במדינה. לאנשי משרד החוץ נודע על המקרה, וקונסולית ישראל בתאילנד נמצאת בקשר עם אביו של הילד.

בן התשע, שמתגורר בתאילנד, נעקץ על ידי מדוזה קובייתית, המוכרת גם בשם "צרעת הים". על פי הדיווח, אתמול בערב שיחק הילד הישראלי במים באחד מחופי האי בדרום-מזרח המדינה, נגע במדוזה והורעל למוות. הוגשה לו עזרה ראשונה לפני שנלקח לבית החולים הבינלאומי בקופנגן, שם נאלצו לקבוע את מותו.

השר למשאבי טבע וסביבה של תאילנד הביע צער ותנחומים למשפחתו של הילד, והורה לרשויות הרלוונטיות לתחקר את האירוע ולהיערך מידית עם ציוד עזרה ראשונה באזורי התיירות העיקריים ובאזורים אחרים שבהם מדוזות רעילות נמצאות באופן קבוע. כן קרא השר לחזק את ההסברה ולהתריע בפני הציבור והתיירים להיות עירניים במיוחד.

המדוזות הקובייתיות, מבעלי החיים הארסיים בעולם, נפוצות בעיקר בחופי אוסטרליה ובדרום מזרח אסיה, ועלולות להיות קטלניות לבני אדם.

העקיצה מהמדוזה הדומה לקובייה עלולה לגרום לכאב עז, לחוסר תחושה בשרירים, לכאבי בטן וגב, לסחרחורת, להקאות, ללחץ בחזה ואף במקרים קיצוניים גם למוות.

עוד בוואלה!

בעבור 9 דולרים: אזרחית שוויצרית נרצחה באי פוקט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully