וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעבור 9 דולרים: אזרחית שוויצרית נרצחה באי פוקט

8.8.2021 / 14:07

משטרת תאילנד עצרה תושב מקומי בן 27, שהודה כי חנק מאחור את האישה בת ה-57, בעת שהייתה סמוך למפל ביער מבודד. הוא גנב את הכסף שלה וטען כי היה זקוק לו משום שהקורונה הותירה אותו מובטל. הרצח עלול לפגוע במאמצי הממשלה להחזיר את התיירים לאי

קצין משטרה בודק זירת הימצאותה של גופה באי דרומית לפוקט, תאילנד 5 באוגוסט 2021. AP
שוטר בוחן את גופתה של האישה השוויצרית, בשבוע שעבר/AP

אזרחית שוויצרית בת 57 נרצחה באי פוקט שבתאילנד, והמשטרה אמרה היום (ראשון כי החשוד המואשם ברצח שלה ובשוד שלה הודה במעשה. טירוואט ת'ות'יפ, בן 27 המתגורר באי התיירותי, אף דיבר בטלפון במהלך תדרוך המשטרה, שבו תיאר את הפשע שביצע. גופתה של האישה, ניקול סוביין-וויסקופף, התגלתה ביום חמישי במקום מבודד באי. לפי כלי התקשורת בשוויץ, היא הייתה חברה בשירות הדיפלומטי. טרם נקבעה סיבת המוות הרשמית שלה, והרשויות עוד לא פרסמו את דוח נתיחת הגופה.

הגנרל נונטאדך יוי-נואן, סגן מפקד המחוז השמיני במשטרה, אמר כי החוקרים הצליחו לאתר את הנאשם באמצעות צילומי מצלמות האבטחה, ובמהלך החקירה התגלו שריטות וחבלות על גופו.
הנאשם ברצח סיפר לכתבים שהוא נכנס ליער ביום שלישי שעבר כדי לנסות למצוא צמחים נדירים למכירה, אך ללא הצלחה. בדרכו חזרה, סיפר, הוא חלף על פני מפל ושם ראה את סוביין-וויסקופף. לדבריו, הוא חנק אותה מאחור, תוך שהיא נאבקה בו במשך זמן מה עד שאיבדה את הכרתה.

לאחר מכן, הוא כיסה אותה בסדין שחור שמצא במקום סמוך, גנב 300 באט (תשע דולר) מתיק הגב שלה וזרק את נעלי הספורט שלה. הוא טען כי המניע שלו היה כספי, אחרי שאיבד את עבודתו בשל מגיפת הקורונה.

הרצח מעיב על התכנית של הרשויות בתאילנד, המכונה "ארגז החול של פוקט", למשוך תיירים זרים מחוסנים ליעד הפופולרי, שאיבד רבים ממקורות ההכנסה שלו במהלך מגיפת הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully