וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר פריג' על האלימות בחברה הערבית: "אני אישית פוחד - צריך לערב את השב"כ"

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 10:37

השר לשיתוף פעולה אזורי התייחס בריאיון ב-103FM לשורת מקרי הרצח ואמר כי "החברה הערבית מדממת, אנחנו חסרי אונים והמצב לא נשלט". "אם הייתי שוטר, הייתי מתבייש. אני בעד להכניס כל אמצעי חוקי כדי לטפל במצב", הוסיף פריג'

תיעוד הרצח של עבד קרמטה בכפר קאסם/סרטוני גולשים

השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', התייחס היום (שני) בריאיון ב-103FM לאלימות בגואה בחברה הערבית ואמר כי "החברה הערבית מדממת, אנחנו חסרי אונים והמצב לא נשלט".

"המשטרה לא קיימת, יש אפס התרעה ואני אישית כשר, פוחד מהם", הוסיף פריג'. "לא רק אני, כל אזרח ערבי עושה לאנשים האלה חשבון יותר מהמשטרה. אם הייתי שוטר, הייתי מתבייש. אני בעד להכניס כל אמצעי חוקי, כולל שב"כ, כדי לטפל במצב".

האזינו לראיון ב-103FM

בסוף השבוע האחרון מתו שלושה צעירים מהחברה הערבית באירועים שנחשדו כרצח: עבד קרמטה בן ה-26 מג'לג'וליה, אנאס אלוחאוח בן ה-18 מלוד ואברהים אבו עמרה בן ה-30 בתל שבע. על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, 78 נרצחו בחברה הערבית מתחילת 2021 - רובם מנשק חם. בשנה שעברה נרצחו 113 בני אדם בחברה הערבית.

עיסאווי פריג' השר לשיתוף פעולה אזורי בתערוכת ברצלונה. דני מרון
"יש אפס התרעה". השר עיסוואי פריג'/דני מרון

השר התייחס לפגישתם של שר הביטחון בני גנץ ושל יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שהתקיימה אתמול בשעות הלילה: "זה תהליך טוב, מדובר בתחילת דרך. כל שיחה שתתקיים היא לחיות, יהיו הקלות לפלסטינים, אנו בתהליך של קרבה". עוד הוסיף כי "הרשות הפלסטינית עוברת משבר כלכלי מאוד קשה, וזה אינטרס הדדי לשמור על רשות חזקה".

פריג' סיכם ואמר כי "אנחנו בדרך לחיזוק הקשרים הכלכליים, ויהיו לנו עוד שולחנות עגולים עם אנשי עסקים ישראלים ופלסטינים. לא תקום מדינה פלסטינית בחמש-שש השנים הקרובות", הצהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully