וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: בן 18 נורה למוות בלוד; גורם במשטרה: "פגעו בו כדי להכאיב למשפחתו"

אנאס אלוחאוח פונה במצב קריטי לבית החולים אסף הרופא כשהוא מחוסר הכרה, שם נקבע מותו. לנרצח לא היה עבר פלילי, אך משפחתו היתה מסוכסכת עם משפחת מוסראתי ומוכרת היטב במשטרה: "נראה כמו חיסול כנקמה". לפי מרכז אמאן, מתחילת 2021 נרצחו 77 בני אדם בחברה הערבית

חשד לניסיון רצח: צעיר נורה ברכב בלוד, מצבו אנוש/עריכה: אביעד בללי

צעיר בן 18 נורה היום (שבת) למוות מירי כששהה ברכבו ברחוב שדרות צה"ל בלוד. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא כשהוא מחוסר הכרה, שם נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, כשמפרטים ראשונים עולה כי מדובר בחיסול על רקע סכסוך בין משפחות.

הצעיר, אנאס אלוחאוח, היה ללא עבר פלילי, אך משפחתו מסוכסכת עם משפחת מוסראתי, וכן כבר התרחשו בין המשפחות כמה אירועי אלימות בעבר. "פגעו בו בשביל להכאיב למשפחתו", אמר לוואלה! גורם במשטרה, שהוסיף כי המשפחה מוכרת היטב למשטרה וכן כי האירוע "נראה כמו חיסול כנקמה".

כמו כן, ייתכן שלרצח היום יש קשר לרצח של חוסאם מוסראתי שאירע לפני כשבועיים.

אנאס אלוחאוח בן ה-18 שנורה למוות בלוד, 28 באוגוסט 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
אנאס אלוחאוח/אתר רשמי, ללא קרדיט
מכונית עולה באש בלוד, 28 באוגוסט 2021. תמונות גולשים
רכב עולה באש סמוך לזירה, היום/תמונות גולשים

במקביל, נמצא סמוך לזירה רכב שעלה באש, וכן עלה חשד כי מדובר במכונית ששימשה את היורים ברצח.

פראמדיקים של מד"א ספיר אילוז ותומר גוסמן סיפרו כי: "במקום הייה המולה רבה. הפצוע שסבל מפציעה חודרת ומדממת היה מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות במקום והתחלנו בטיפול רפואי. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".

מכונית שעלתה באש בלוד, 28 באוגוסט 2021. תמונות גולשים
הרכב במהלך הזיהוי הפלילי, היום/תמונות גולשים

מדובר באדם השני מהחברה הערבית שנורה למוות ביממה. במהלך הלילה תושב תל שבע בן 30 נורה למוות סמוך לביתו בשכונה 26 בתל שבע. מהמשטרה נמסר כי תושבי היישוב פינו את הגבר, אברהים אבו עמרה, לבית החולים סורוקה בבאר שבע לאחר שנורה, וכי שם נקבע מותו. נבדק חשד לפיו האירוע התרחש על רקע סכסוך בין משפחות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, הצעיר מלוד הוא הנרצח ה-77 בחברה הערבית מתחילת 2021 - רובם נרצחו מנשק חם. בשנה שעברה נרצחו 113 בני אדם בחברה הערבית. בתחילת אוגוסט, במעמד ראש הממשלה נפתלי בנט, השר לבטחון פנים עמר בר-לב והמפכ"ל קובי שבתאי הכריזה המשטרה על הקמת אגף לסיכול הפשיעה בחברה הערבית - כשבנתיים מתחילת החודש נרצחו 12 אנשים.

זירת ירי בצעיר בן 17 ברחוב שדרות צה"ל בלוד, 28 באוגוסט 2021. מד"א
זירת הירי בלוד, היום/מד"א

ועד ראשי הרשויות הערביות בישראל מסר בתגובה לרצח כי: "שני צעירים בני שנות העשרים איבדו את חייהם רק היום. שוב גילינו שישראל היא בחלקה מדינת חוק ובחלקה מערב פרוע. הנגב והערים המעורבות הפכו לזירות קרב שמחייבות מענה וטיפול ממוקד. אנחנו דורשים מהמפכ"ל הסברים מידים כיצד מתכוונת המשטרה לפעול אל מול גלי האלימות, דמנו לא ימשיך להיות הפקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully