וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות תבצע השלמות חקירה בתיק 4000 - המשך המשפט עלול להידחות

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 13:47

פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה לבית המשפט כי תזמן את עורך וואלה! לשעבר אבי אלקלעי להשלמות חקירה, מה שעלול להוביל לדחיית חידוש הדיונים. "לאחר עיבוד החומרים שנמצאו בטלפון של ישועה, הוחלט להציג לאלקלעי תכתובות שהוא היה צד בהן"

פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים כי החליטה לזמן את אבי אלקלעי, לשעבר עורך אתר וואלה!, להשלמת חקירה במסגרת תיק 4000.

בהודעת הפרקליטות נכתב כי "לאחר עיבוד החומרים שנמצאו בעקבות המעבר הנוסף על תוכן הטלפון של העד אילן ישועה, שבוצע בהתאם להחלטת בית המשפט ולבקשת ההגנה - הפרקליטות החליטה שיש הצדקה לזמן לחקירה את אלקלעי, ולהציג לו תכתובות רבות שהוא צד להן עם ישועה שעלו בחיפוש - מסמכים הקשורים בגרסה הכללית שמסר כבר".

השלמת החקירה עשויה לגרום לדחיית חידוש הדיונים בתיק 4000, כאשר כזכור, הדיון הקרוב נקבע ל-13 בספטמבר. נוכח מספר ימים הדיונים המועט בחודש ספטמבר, חקירתו הנגדית של העד המרכזי אילן ישועה עלולה להידחות עד לאחר החגים.

אבי אלקלעי בדיון תביעת לשון הרע נגד יאיר נתניהו. השלום, ת"א, 10 במרץ 2021. ראובן קסטרו
יזומן להשלמת חקירה במסגרת תיק 4000. אלקלעי/ראובן קסטרו

כזכור, במהלך החקירה הנגדית של ישועה, מנכ"ל אתר וואלה לשעבר, טען עו"ד ז'ק חן המייצג את שאול אלוביץ', כי הוא מצא במקרה תכתובות של ישועה עם יצחק (בוז'י) הרצוג המוכיחות לטענתו כי ישועה נענה לשורה של בקשות של הרצוג.

לטענת חן, ההתכתבויות מוכיחות כי לא הייתה היענות חריגה מצד ישועה לדרישות הסיקור מצד נתניהו, כפי שטוענת התביעה. בתגובה דרשו הסניגורים כי הפרקליטות תעבור על תכתובות הווטסאפ והמייל של ישועה עם פוליטיקאים ואנשי תקשורת, ותעביר את החומרים הרלוונטיים להגנה, ובית המשפט נענה לבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully