וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין החיילים האמריקנים שנהרגו בקאבול: הסמלת שתועדה מערסלת תינוק

29.8.2021 / 10:51

ניקול ג'י בת ה-23 כתבה שבוע לפני הפיגוע כי היא "אוהבת את העבודה שלי", שכללה סיוע בפינוי ההמוני מנמל התעופה בבירת אפגניסטן. ימים לפני תום המבצע, היא נהרגה יחד עם 12 חיילים אמריקנים בפיצוץ מחבל מתאבד של דאעש. "נשימתה האחרונה הייתה בעת שעשתה מה שאהבה"

הסמלת ניקול ג'י מחזיקה תינוק בנמל התעופה בקאבול, אפגניסטן, 20 באוגוסט 2021. AP
"ככה פתאום היא הלכה". ניקול ג'י עם תינוק בנמל התעופה בקאבול, החודש/AP

בין 13 החיילים האמריקנים שנהרגו בפיגוע בנמל התעופה בקאבול הייתה הסמלת ניקול ג'י, שתועדה מערסלת תינוק שהועבר לידיה לפני הפינוי מבירת אפגניסטן. שבוע לפני הפיגוע הקטלני, ג'י, בת 23, פרסמה את התמונה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה "אני אוהבת את העבודה שלי".

ג'י, מסקרמנטו שבקליפורניה, הייתה טכנאית תחזוקה בחיל הנחתים, שאיבד 11 מאנשיו במתקפה הקטלנית של שלוחת דאעש באפגניסטן. שני ההרוגים הנוספים היו מלח מחיל הים וחייל מצבא היבשה. 18 חיילים נוספים נפצעו בפיגוע ההתאבדות ביום חמישי, שהיה היום הקטלני ביותר של צבא ארצות הברית באפגניסטן מאז 2011.

סמלת מלורי הריסון, שחיה עם ג'י במשך שלוש שנים, כתבה כמה כואב הייתה מותה של חברתה. "אני לא יכולה לתאר את התחושה שלי כשהכרחתי את עצמי לחזור למציאות ולחשוב על זה שאני לא הולכת לראות אותה שוב", היא כתבה בפייסבוק. "איך הנשימה האחרונה שלה הייתה כשהיא עשתה מה שהיא אהבה - לעזור לאנשים. ואז היה פיצוץ, וככה פתאום, היא הלכה".

בתמונה אחרת מעמוד האינסטגרם שלה, נראתה ג'י אוחזת ברובה ליד שורה של אנשים שנכנסו לתא המטען של מטוס תובלה גדול. "מלווה את המפונים לתוך הציפור", כתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully