וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט המריא מארה"ב: "כל מטרות הביקור הושגו ואף מעבר לכך"

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 9:13

רה"מ אמר ש"נוצר קשר אישי ביני לבין הנשיא ביידן, סיכמנו על עבודה אסטרטגית משותפת לבלימת הגרעין האיראני". על תקיפת צה"ל ברצועה: "נפעל בעזה בהתאם לאינטרסים שלנו. הכתובת הייתה ונשארה חמאס". על הפטור מוויזה: "ביידן הורה להתקדם ולסגור את הנושא במהירות האפשרית"

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר (ראשון) רגע לפני המראתו מארצות הברית בחזרה לישראל כי "כל מטרות הביקור הושגו ואף מעבר לכך". בנט התייחס לפגישתו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ואמר כי "נוצר קשר אישי ביני לבין הנשיא ביידן. הפגישה בינינו הייתה חמה מאוד ומועילה מאוד. הקשר בין הנשיא ביידן לביני מושתת על אמון". השניים נפגשו ביום שישי, לאחר שפגישתם נדחתה ביום אחד עקב הפיגוע בקאבול בירת אפגניסטן, בו נרצחו עשרות אנשים, בהם לפחות 13 חיילים אמריקנים.

עוד אמר בנט כי "מיד נמריא חזרה לארץ אחרי ביקור עבודה מוצלח בוושינגטון, ששיאו פגישה עם הנשיא ביידן. סיכמנו על עבודה אסטרטגית משותפת לבלימת הגרעין האיראני. עשינו צעד משמעותי בהצטיידות ובניין הכוח הישראלי".

בנט התייחס גם לסוגיית הפטור מהצורך באשרת כניסה לארצות הברית עבור ישראלים. הוא אמר כי "התקדמנו גם בנושא שמעסיק הרבה מאוד ישראלים - הפטור מוויזה וכניסה לארה"ב. כמו ששמעתם, לראשונה הנשיא ביידן הורה להתקדם ולסגור את העניין במהירות האפשרית".

ראש הממשלה נפתלי בנט ממריא משדה התעופה אנדריוס בוושינגטון 29 באוגוסט 2021. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
"התקדמנו גם בנושא הפטור מוויזה וכניסה לארה"ב". בנט/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון
נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן וראש הממשלה, נפתל בנט בפתח פגישתם בבית הלבן 27 באוגוסט 2021. אב אוחיון י, לשכת העיתונות הממשלתית
"כל מטרות הביקור הושגו ואף מעבר לכך". בנט וביידן/לשכת העיתונות הממשלתית, אב אוחיון י

בנוגע לתקיפת צה"ל בעזה אמר ראש הממשלה כי "במהלך הלילה צה"ל תקף בעזה בתגובה להפרחת הבלונים. נפעל בעזה בהתאם לאינטרסים שלנו. מבחינתי, הכתובת הייתה ונשארה חמאס". טרם עלייתו למטוס הודה בנט לביידן ואמר כי "אני רוצה להודות לנשיא ביידן על קבלת פנים חמה מאוד, ועכשיו אנחנו צריכים לנסוע הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully