וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי שריפות פרצו בעוטף עזה בעקבות בלוני תבערה; צה"ל נערך להפגנות בגדר

עודכן לאחרונה: 28.8.2021 / 20:07

צוותי כבאות והצלה וצוות קק"ל פעלו לכיבוי האש בשני מוקדים במועצה האזורית אשכול. חוקר שריפות קבע כי הגורם לשריפות היה בלוני תבערה. בצה"ל נערכים להפרות סדר והפגנות של פלסטינים בגדר הרצועה

שתי שריפות פרצו היום (שבת) במועצה האזורית אשכול בעקבות שיגור בלוני תבערה מרצועת עזה. צוותי כבאות והצלה וצוות קק"ל פעלו לכיבוי האש. חוקר שריפות ממחוז דרום בכבאות והצלה קבע כי הגורם לשריפות היה בלוני תבערה.

בשעות הקרובות צפויים הפלסטינים להתחיל בהפרות סדר אלימות על גדר רצועת עזה, כולל הצתת צמיגים. בצה"ל נערכים לבלום את הפרות הסדר, שכרגע לא ברור מה יהיה גודלן. בישראל ממשיכים להעביר מסרים דרך מצרים למנוע הידרדרות ביטחונית.

שריפה ביער בארי וביער כיסופים, 23 באוגוסט 2021. משה ברוכי סייר ביערות קק״ל, אתר רשמי
שריפה בעוטף עזה, השבוע/אתר רשמי, משה ברוכי סייר ביערות קק״ל

ביום שלישי האחרון דיווחה רשת אל-ערביה על כך שחמאס והג'יהאד הפלסטיני הסכימו להשהות את הפרחת הבלונים מרצועת עזה בעקבות לחץ מצרי, כדי לאפשר לבנט ביקור שקט בארצות הברית.

בליל שלישי תקפו מטוסי חיל האוויר מטרות ברצועת עזה, בתגובה להפרחת בלוני תבערה, שבעקבותיהן פרצו תשע שריפות ביישובי עוטף עזה. בין המטרות שנתקפו אתר לייצור אמצעי לחימה, פיר מנהרת טרור ועמדת שיגור רקטות תת-קרקעית ששוכנה סמוך לבית ספר. כתגובה, חמאס פתח בירי מקלעים לשטח ישראל, שלאחריו צה"ל תקף פיר מנהרת טרור בחאן יונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully