וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חמאס הסכים לעצור את הפרחת בלוני התבערה אחרי שיחות עם מצרים

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 18:02

רשת אל-ערביה דיווחה כי הארגון יעצור את השיגורים לעבר ישראל, לאחר דיונים עם המודיעין המצרי. ישראל תקפה הלילה יעדים של הארגון בעזה בעקבות השריפות מבלוני התבערה בנגב המערבי

חמאס הסכים לעצור את הפרחת בלוני התבערה לעבר ישראל - כך דיווחה היום (שלישי) רשת אל-ערביה. על פי הדיווח, ארגון הטרור הסכים להשהות את הפרחת הבלונים מרצועת עזה לאחר דיונים עם אנשי המודיעין המצרי.

אמש תקף צה"ל מטרות ברצועת עזה, כשמטוסי חיל האוויר שיגרו טילים לעבר המטרות, ובתגובה חמאס ביצע ירי מקלעים לעבר המטוסים. התקיפה מגיעה בהמשך למתיחות שהחלה ביום שבת עם ההפגנות סמוך לגדר הגבול, במהלכן נורה ונפצע אנוש לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי. בהודעתו מסר דובר צה"ל כי התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני התבערה, שבעקבותיהן פרצו תשע שריפות ביישובי עוטף עזה.

בווידאו: דיווחים פלסטיניים על תקיפת צה"ל ברצועת עזה/צילום מסך

מדובר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב תקפו אתר לייצור אמצעי לחימה של חמאס בחאן-יונס, פיר מנהרת טרור בג'באליה, ועמדת שיגור רקטות תת-קרקעית של הארגון, הנמצאת בלב אוכלוסייה אזרחית בשג'אעיה, בסמוך לבית ספר. זמן קצר לאחר מכן עדכן כי תקף גם פיר מנהרת טרור של חמאס בחאן-יונס, וזאת בתגובה לירי מקלעים שזיהה שבוצע מהרצועה לשטח ישראל.

בהודעתו מסר צה"ל כי התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני התבערה מוקדם יותר אתמול, "שהוכיחה פעם נוספת כי ארגון הטרור חמאס ממשיך להוביל ולדרדר את רצועת עזה למדיניות טרור". עוד מסר ש"ימשיך להגיב בתקיפות כנגד ניסיונות הטרור, ורואה בארגון הטרור חמאס כאחראי לכל הנעשה בשטח הרצועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully