וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכו, בעטו ודקרו: חמישה יהודים יואשמו בתקיפת ערבי בירושלים | תיעוד

עודכן לאחרונה: 26.8.2021 / 18:24

כתב אישום יוגש ביום ראשון הקרוב נגד חמשת הצעירים היהודים שתקפו צעיר ערבי בשבוע שעבר סמוך לשוק מחנה יהודה, כשהיו בדרך לסליחות בכותל. הם תועדו רודפים אחרי הקורבן, בעודו נס על נפשו, מכים אותו, מפילים אותו, ודוקרים אותו בגבו. מעצרם הוארך עד הגשת כתב האישום

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) הצהרת תובע נגד חמשת החשודים במעורבות באירוע הדקירה שהתרחש לפני שבוע סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים. כתב האישום צפוי להיות מוגש נגדם ביום ראשון הקרוב, ומעצרם של החמישה הוארך עד מועד זה.

מחקירת האירוע עלה כי באותו הלילה נפגשו מספר צעירים במרכז העיר ירושלים. אחד מהצעירים הגיע למפגש עם סכין, האחר עם גז מדמיע. שלושה מהם השתתפו מוקדם יותר באותו היום בתהלוכה שלוותה בקריאות נגד ערבים.

החשודים התכוונו ללכת לאירוע סליחות בכותל. בדרך לשם הם פגשו את הקורבן. החמישה וידאו כי אכן הוא ערבי, השפריצו עליו גז מדמיע, הכו ובעטו בגופו, ואחד מהם דקר אותו בגבו. על פי עד ראייה, שעובד במסעדה סמוך למקום הדקירה, הצעיר המתין לאחיו שיאסוף אותו בסיום יום העבודה. "עברו שם כמה חבר'ה שחיפשו עם מי לריב. התפתחה קטטה, והם דקרו אותו בכל הגוף. הוא התחיל לרוץ עד שקרס".

כתב אישום יוגש בראשון נגד חמשת החשודים

בווידאו: תיעוד תקיפת צעיר בירושלים/מצלמות אבטחה

התקיפה באה לאחר סדרת מקרי אלימות של יהודים נגד ערבים, ולהפך, במהלך מבצע שומר החומות. אחד המקרים התרחש גם הוא במחנה יהודה, ב-12 במאי, אז ארבעה יהודים תושבי העיר תקפו צעיר ערבי שעבד בחנות במקום. שלושה מהם הואשמו בעבירת טרור של ניסיון רצח ואחד במעשה טרור של חבלה בכוונה. בנוסף לכך, חלקם מואשמים בשיבוש ראיות והתפרעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully