וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשרוף לך את הבית": תושב הדרום עוכב לחקירה בחשד שאיים על בנט בתגובה שפרסם בוואלה!

25.8.2021 / 17:45

החושד, תושב באר שבע, עוכב לחקירה באזהרה לאחר שפרסם תגובה בכתבה שפורסמה ביולי, שעסקה בהפרות סדר של מתנגדי חיסונים מחוץ לביתו של רה"מ ברעננה. "תיזהר לך דיקטטור בן עוולה", כתב החשוד בטוקבק. בתום החקירה החשוד שוחרר בתנאים מגבילים

תושב באר שבע עוכב הבוקר (רביעי) לחקירה באזהרה בחשד לאיום על ראש הממשלה נפתלי בנט. זאת, באמצעות תגובה כתובה בכתבה שפורסמה בוואלה! בחודש יולי שעסקה בהפרות סדר של מתנגדי חיסונים מחוץ לבית של בנט. בתום החקירה החשוד שוחרר בתנאים מגבילים.

החשוד פרסם את התגובה תחת השם "נפילתו של אוהל מועד", וכתב: "בנט אתה תפגע בנו. אנחנו נZיין אותך ונשרוף לך את הבית. תיזהר לך דיקטטור בן עוולה".

תגובה בוואלה שהובילה למעצר כותב התגובה 28 באוגוסט 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
התגובה שפורסמה בוואלה!/אתר רשמי, מערכת וואלה!

החשוד הגיב לכתבה כתובה שעסקה בהפרות סדר מחוץ לבית של ראש הממשלה בנט ברעננה, לאחר שזה כינה את מתנגדי החיסונים נגד הקורונה כמי ש"מסכנים את כולנו".

"סרבני החיסונים מסכנים את החופש שלנו", אמר בנט בהצהרה בחודש יולי. "האתגר שלנו ברור. שכל הישראלים שיכולים להתחסן ילכו להתחסן. כל אזרח מגיל 12 ומעלה שאין לו מניעה - לכו להתחסן".

עוד בוואלה!

חמישה עצורים בהפרות סדר מחוץ לביתו של בנט ברעננה

לכתבה המלאה
ראש הממשלה, נפתלי בנט בפתח ישיבת הממשלה. משרד החוץ, ירושלים 22 באוגוסט 2021. אמיל סלמן, מערכת וואלה!
"דיקטטור". בנט/מערכת וואלה!, אמיל סלמן

יממה לאחר מכן, המשטרה עצרה חמישה בני אדם בהפגנה מחוץ לביתו של בנט. לפי המשטרה, עשרות בני אדם שהגיעו למקום חסמו את התנועה ובמקום החלו עימותים בין המפגינים לשוטרים, שבמהלכם נעצרו המתפרעים.

איום נוסף שהתקבל נגד ראש הממשלה בנט היה של גבר בן 45 מקריית גת, שהתקשר בסוף השבוע למוקד המשטרה ואיים לפגוע בבנט. ביום ראשון הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים, ומעצרו הוארך. בנוסף, הגישה המשטרה בקשה להאריך את מעצרו עד תום לתום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully