וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה עצורים בהפרות סדר מחוץ לביתו של בנט ברעננה

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 18:34

יממה לאחר הצהרת "סרבני החיסונים" של ראש הממשלה, עשרות מתנגדי חיסונים לצד אנשי ימין מפגינים סמוך למעונו הפרטי. לפי המשטרה, במהלך המחאה מפגינים חסמו ציר תנועה באזור ונקראו להתפנות. מהומה פרצה במקום וכמה מהם נעצרו

בווידאו: חמישה נעצרו בהפגנה סמוך לביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט/צילום: מה שמעניין חדשות

המשטרה עצרה היום (שישי) חמישה בני אדם במהלך הפרת סדר מחוץ לביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה. לפי משטרה, עשרות בני אדם שהגיעו למקום חסמו את התנועה ובמקום החלו עימותים בין המפגינים לשוטרים, שבמהלכם נעצרו המתפרעים.

חלק מהמפגינים זוהו כמתנגדי חיסונים, שהגיעו למחות נגד הצהרתו של בנט נגד "סרבני החיסונים". במקביל במקום נערכה הפגנת אנשי ימין. "קבוצת מוחים הגיעה בשעות הצהריים אל חזית מעון ראש הממשלה ברעננה וחסמו את התנועה תוך הפרת הסדר הציבורי", מסרו במשטרה.

"שוטרים הורו למפגינים לעזוב ולעבור אל מתחם המחאה שאושר לטובת קיומן של מחאות אלו. לאחר שהמפגינים לא נשמעו להנחיות השוטרים, ניתנה הנחייה לפנותם מהמקום", ציינו.

הפגנה מול בית רה"מ נפתלי בנט, רעננה, 23 ביולי 2021. רובי שטיינר, תמונות גולשים
מפגינים מחוץ לביתו של בנט, היום/תמונות גולשים, רובי שטיינר

בהצהרתו אמש מהקריה בתל אביב בנט תקף בחריפות את המתנגדים ואמר כי "סרבני החיסונים מסכנים את החופש שלנו". לדבריו, "אין שום סיבה שאזרחים שהתחסנו יממנו בדיקות למי שמסרב להתחסן", ובכך התייחס למתווה התו הירוק, בו אזרחים שלא התחסנו ייאלצו להציג בדיקה שלילית בכניסה לאירועים, שישלמו עליה מכיסם.

הוא הבהיר: "החל מ-8 באוגוסט סרבן חיסון לא יוכל להיכנס לקולנוע, בית כנסת, או כל פעילות בפנים או בחוץ אלא אם יביא בדיקת קורונה שלילית על חשבונו. מחוסנים יוכלו לטוס ולחזור ולאחר קבלת תוצאת קורונה שלילית יהיו פטורים מבידוד. מי שמסרב להתחסן יישב בבידוד שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully