וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות עדכן את מתווה נתב"ג: בחריין לא תחייב בבידוד

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 22:37

רשימת המדינות עודכנה, כך שמסוף החודש גיאורגיה וספרד כבר לא יהיו אדומות, והשבים מפולין לא יחויבו בבידוד. החוזרים מאוסטריה, לעומתם, ייאלצו להיכנס לבידוד מלא | הרשימה המלאה

משרד הבריאות עדכן הערב (שני) את סיווג המדינות השונות, בהתאם לרמת התחלואה בהן. הסיווג ייכנס לתוקף ב-31.8. על פי הרשימה החדשה, בחריין ופולין כבר לא יחייבו את השבים מהן בבידוד מלא, אלא בבידוד רק עד לקבלת תוצאת בדיקת קורונה שלילית.

עוד עולה מהרשימה כי גיאורגיה וספרד כבר לא יהיו אדומות והטיסה אליהן תתאפשר כפוף לחובת בידוד. אוסטריה יוצאת מרשימת המדינות הצהובות, ומי שיחזור ממנה יצטרך להיכנס לבידוד מלא.

נחיתת טיסת ישראלים בנתב"ג 7 במרץ 2021. ראובן קסטרו
הסיווג ייכנס לתוקף ב-31.8/ראובן קסטרו

המדינות האדומות שאסור לטוס אליהן לפי המתווה החדש הן בולגריה, ברזיל, מקסיקו וטורקיה. המדינות שלא מחייבות בידוד מלא יהיו בחריין, הונג קונג, הונגריה, טייוואן, ניו זילנד, סין, סינגפור, סלובקיה, פולין וצ'כיה. ליתר המדינות מותר לטוס, אך הן יחייבו בידוד מלא.

בשבוע שעבר משרד הבריאות הזהיר מכניסת זנים חדשים של נגיף הקורונה לישראל. במהלך דיון בוועדת החוקה של הכנסת על מתווה נתב"ג, התריע ד"ר אשי שלמון, מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד, מפני הזן הדרום אמריקני, שלדבריו כבר התפשט בארצות הברית: "הווריאנט דוחף בימים אלו את זן הדלתא, ואם הוא יגיע לישראל - נגיע לסגר שאנו מבקשים כל כך להימנע ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully