וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר נהריה הותקף; המשטרה: הוא חושש להגיש תלונה

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 20:59

תושב נהריה בן 41 נעצר בחשד שאיים על ראש העיר ותקף אותו. המשטרה דרשה להשאירו במעצר כיוון שלא מדובר באירוע ראשון מסוג זה, וכי שחרורו יעמיד את מרלי בסכנה ממשית. ביהמ"ש לא נעתר לבקשה, והורה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים, אך התיר לו להיכנס לבניין העירייה

תושב נהריה בן 41 שוחרר אתמול (ראשון) לאחר שנעצר בחשד שאיים על ראש העיר, רונן מרלי, ותקף אותו. על פי החשד, ביום שישי האחרון עת שהה מרלי בטיילת בעיר, "החשוד נצמד אל ראש העיר וללא כל סיבה תקף אותו". עוד מסרה המשטרה כי "אנו סבורים שראש העיר חושש להגיש תלונה". המשטרה פתחה בחקירת האירוע לאחר שהתקבל דיווח על המקרה מעד ראייה שנכח באזור.

על אף שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד, בית משפט השלום בקריות לא נעתר לבקשה וקבע כי החשוד ישוחרר לביתו בתנאים מגבילים. השופטת איילת השחר ביטון פרלה אסרה על החשוד להתקרב לראש העיר או לביתו במשך חודש, אך התירה לו להגיע לבניין העירייה, לקומת משרד הרווחה.

סנגורו של החשוד, עו"ד משה אביטל, טען כי הוא הקורבן האמיתי בסיטואציה. "התושב נפגע עקב כך שראש העיר הבטיח לו הבטחות במספר פגישות שנערכו ביניהם, ולאחר מהם לא קיים אותן". עוד הוסיף כי "הוא לא פגע ולא תקף או איים".

רון מרלי, ראש עיריית נהריה. עיריית נהריה, מערכת וואלה
המשטרה: "לא מדובר באירוע בודד". ראש עיריית נהריה, רונן מרלי/מערכת וואלה, עיריית נהריה

עם היוודע דבר החלטת בית המשפט, הודיעה המשטרה כי "הדבר יעמיד את שלומו של ראש העיר בסכנה ממשית". עוד נמסר כי "לא מדובר באירוע בודד: לפני חודשיים הגיע החשוד לביתו של ראש העיר ושם הטיח בו איומים קשים". אירוע זה נחשף לראשונה על ידי יואב מינץ ברדיו צפון.

מעיריית נהריה נמסר כי: "אנו רואים בחומרה רבה, כל סוג של איום כלפי ראש הרשות או הנהלת העירייה. המקרה נמצא במקביל בטיפול מחלקת הרווחה בעיר. הרשות נאלצת לצערנו, להתמודד עם אירועים כאלה אך אנו סומכים על משטרת ישראל כי תמצה את חקירת המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully