וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת האישה בת"א: כתב אישום הוגש נגד אזרח זר בגין ניסיון אונס, פריצה ונשיאת נשק

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 11:44

מכתב האישום עולה כי הנאשם הצטייד בסכין, פרץ לדירתה של האישה, איים עליה והורה לה לשתוק. הוא הצמיד סכין לצווארה והיכה אותה באגרופיו בשני צידי פניה. בעודה הלומה ממכותיו, הוא אף נטל קומקום, הטיחו בחוזקה בפניה וניסה לאנוס אותה. "מסוכנות המשיב נלמדת ממעשיו"

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד אזרח זר בגין ניסיון אונס בנסיבות מחמירות בדרום ת"א/צילום: ניב אהרונסון

כתב אישום בגין ניסון אינוס בנסיבות מחמירות הוגש הבוקר (חמישי) נגד אזרח זר, פילמון מיטיוס, באשמה שפרץ לדירה בדרום תל אביב ותקף אישה בשנות ה-50 לחייה. מיטיוס הואשם עוד בסעיפי מעשה מגונה בנסיבות מחמירות, איום בנשק קר וגרימת חבלה חמורה, חבלות חמורות בנסיבות מחמירות, פריצה לדירה בנסיבות מחמירות, נשיאת נשק קר ועבירת איומים.

על פי כתב האישום, מיטיוס הצטייד בסכין ופרץ לדירתה של האישה, איים עליה והורה לה לשתוק. היא נבהלה מנוכחותו של הנאשם ומהאיומים שהפנה כלפיה והחלה לצעוק. בתגובה התקרב אליה, הצמיד סכין לצווארה והיכה אותה באגרופיו בשני צידי פניה. בעודה הלומה מהמכות שספגה, הוא אף נטל קומקום והטיחו בחוזקה בפניה.

בהמשך הוא משך את האישה לחדר השינה, ובעודו אוחז בסכין הוא הפיל אותה ארצה, היכה אותה, סתם את פיה בחוזקה, הצמיד את הסכין לצווארה ונשך אותה בחוזקה בבטנה ובידה. למרות האלימות שהופנתה כלפיה, היא המשיכה להיאבק בנאשם ואף ניסה לאנוס אותה.

פילמון מיטיוס בעת הגשת כתב אישום נגדו. פרץ לדירה בת"א ותקף אישה בשנות ה 50 לחיה
12 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון
"משך את האישה לחדר השינה באיומי סכין, היכה ונשך אותה". הנאשם מיטיוס בדיון הארכת מעצרו/ניב אהרונסון

האישה הצליחה להיחלץ מידיו של הנאשם, דחפה אותו אל מחוץ לדירתה, והזעיקה את כוחות ההצלה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות חמורות. הפרקליטות תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

במהלך מסדר זיהוי שנעשה בחודש שעבר, הציבה המשטרה חשוד במעשה, אך האישה שהתלוננה הצביעה על אדם אחר שכלל לא זומן לחקירה במשטרה. בעקבות הדברים ולאחר ביקורת של שופט בית משפט השלום בתל אביב, התברר כי לא היו למשטרה ממצאים הקושרים אותו לזירה והוא שוחרר ללא תנאים מגבילים. לאחר מכן איתרה המשטרה חשוד אחר במעשה, ועתה הוגש נגדו כתב אישום.

בית המשפט הורה על הארכת מעצרו של החשוד עד להחלטה אחרת, וקבע דיון נוסף בתיק ל-22 באוגוסט. השופט ירון לוי קבע זאת "עקב מהות העבירות המיוחסות למשיב, ועקב הסכמת הסנגורית". עו"ד יעל הראל, שהגישה את התביעה מטעם הפרקליטות, כתבה בבקשת המעצר כי "מסוכנות המשיב נלמדת ממעשיו: המשיב שגר בסמיכות למקום מגוריה של האישה, ארב מחוץ לדירתה והמתין ליציאת אחיה של מהדירה, פרץ לדירתה כשהייתה נוכחת בה בגפה, באישון לילה, כשהוא מצויד בסכין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully