וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל תקף הלילה מטרות חמאס ואנג'לינה ג'ולי מצטרפת לאינסטגרם: וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 13:16

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: לוחם מג"ב נפצע על גבול הרצועה ואנג'לינה ג'ולי מצטרפת לאינסטגרם - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/מערכת וואלה!

צה"ל תקף הלילה מטרות חמאס ברצועות עזה, זאת לאחר שלוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי, נפצע באורח אנוש מירי מפגינים במהלך עימותים בגדר הגבול. בצה"ל החל לתגבר את אוגדת עזה בכוחות נוספים. שמואלי, בן 21 מבאר יעקב מאושפז עם פציעת ראש בבית החולים סורוקה בבאר שבע ועדיין נשקפת סכנה לחייו

מבצע החיסון השלישי נמשך וגם בסוף השבוע חוסנו עשרות אלפי אנשים לאחר שפתחו את החיסונים לאנשים מעל גיל ארבעים. כמעט מיליון וחצי ישראלים התחסנו במנה השלישית ולפי המומחים ניתן לראות את ההשפעה על גרף התחלואה בישראל . ויש אופטמיות זעירה. יש!!

שרת התחבורה מרב מיכאלי הודיעה אתמול כי טיסתה לארצות הברית בניגוד להמלצות הממשלה נועדה לרגל הולדתו של אורי, בנה המשותף עם בן זוגה ליאור שליין, שנולד בעזרת פונדקאית. מיכאלי גם חשפה שניסתה להביא תינוק בטיפולי פוריות אך בסופו של דבר בחרה להביא תינוק לעולם בפונדקאות.

אנג'לינה ג'ולי סוף סוף מצטרפת לאינסטגרם. אם חשבתם שתוכלו לשטוף את העיניים בתמונות מחיי היום יום של השחקנית היפהפיה, אז פחות. הסיבה שג'ולי הצטרפה לאינסטגרם היא סיבה מוסרית ופילנתרופית. היא מעוניינת להשמיע את קולה ולהסב את תשומת לב העולם כולו למתרחש באפגניסטן. כמובן שתוך מספר שעות היא כבר הגיעה למיליוני עוקבים. כל הכבוד אנג'י!.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully