וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מחאת הנכים: תנועת הרכבות בין הרצליה לנתניה נחסמה

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 8:57

לפי שעה ובאופן זמני, רכבות מצפון יסתיימו בנתניה, ורכבות מדרום יסתיימו בתחנת הרצליה. "ממשלת ישראל ממשיכה להתעלם מציבור הנכים וממשיכה להוליך את ציבור הנכים שולל", אמר מוביל מאבק הנכים. "המוחים פינו את תוואי המסילה ביקום", נמסר מהמשטרה

מחאת הנכים במסילת במסילת רכבת הסמוכה לשפיים/הנכים הופכים לפנתרים

תנועת הרכבות בין הרצליה לנתניה נחסמה הבוקר (ראשון) בשל מחאת הנכים. לפי שעה ובאופן זמני, רכבות מצפון יסתיימו בנתניה, ורכבות מדרום יסתיימו בתחנת הרצליה. מהמשטרה נמסר כי "המוחים פינו את תוואי המסילה ביקום".

אייל כהן, מוביל מאבק הנכים וקבוצת "הנכים הופכים לפנתרים", מסר כי "ממשלת ישראל ממשיכה להתעלם מציבור הנכים וממשיכה להוליך את ציבור הנכים שולל ומתנהגת כעבריינית כשהיא עוברת על חוק 200 לביטוח לאומי ביודעין".

מחאת הנכים בין הרצליה לנתניה, 22 באוגוסט, 2021. הנכים הופכים לפנתרים, אתר רשמי
ישנם שינויים ושיבושים בתנועת הרכבות. מחאת הנכים, הבוקר/אתר רשמי, הנכים הופכים לפנתרים

"אנו נמשיך לגרום נזקים כלכליים לקופת האוצר עד להעברת כלל הכספים וכיבוד כלל ההסכמים שנחתמו עם שרי האוצר והרווחה בעבר", המשיך כהן.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על שבעה מוחים החוסמים את מסילת הרכבת סמוך ליקום. תנועת הרכבות הופסקה, כוח משטרה במקום".

המחאה הבוקר מגיעה לאחר רצף הפגנות של ארגוני הנכים. בשבוע שעבר הנכים הפגינו בצומת הסירה סמוך להרצליה. הם חסמו את התנועה במקום למשך 20 דקות, אחריהן הודיעה המשטרה כי הצומת נפתחה מחדש, וזמן קצר לאחר מכן שבו להפגין בכביש. עומסי תנועה דווחו באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully