וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מחאת הנכים: תנועת הרכבות מחיפה לבנימינה נחסמה למשך כשעה

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 8:59

ברקע דרישתם לקבלת זכויות ותקציבים, חסמו במשך שעה ארגוני הנכים את קטע המסילה מחיפה חוף הכרמל לבנימינה. "אנו ערוכים לכל תרחיש שיגיע, נמשיך להיאבק על זכותנו לקבל את כל הזכויות של הנכים", אמרו בארגון הנכים

בווידאו: נחסמה תנועת הרכבות בשל מחאת הנכים/קבוצת מאבק הנכים

ארגוני הנכים חסמו היום (ראשון) למשך כשעה את תנועת הרכבות מחיפה חוף הכרמל לבנימינה. זאת, בשל דרישתם לקבלת זכויות ותקציבים, תוך ציפייה ליישומו של חוק הגדלת קצבאות הנכות, שעבר בפברואר 2018.

"הבטחנו להמשיך בפעולות מחאה ופגיעה אנושה לכלכלת ישראל וכך נמשיך לעשות עד ליישום חוק הנכים במלואו כדברו וכלשונו", אמר אייל כהן, מוביל מאבק הנכים. "התראנו כבר ביום חמישי כי אם לא נקבל תגובה מהירה נגרום לנזק כלכלי לקופת האוצר ונשבש את החיים במדינה"

הוא מוסיף כי הנכים ימשיכו לפעול עד לקבלת כל הכספים והדרישות שעלו בשולחן הדיונים עם האוצר, הרווחה והביטוח לאומי.

נכים חוסמים את תנועת הרכבות בצומת הבונים. 8 באוגוסט, 2021. דוברות קבוצת מאבק הנכים ואתר ביקורת בונה, אתר רשמי
ערוכים לכל תרחיש. מחאת הנכים, הבוקר/אתר רשמי, דוברות קבוצת מאבק הנכים ואתר ביקורת בונה

מדוברות קבוצות מאבק הנכים נמסר: "אנו ערוכים לכל תרחיש שיגיע, נמשיך להיאבק על זכותנו לקבל את כל הזכויות של הנכים והחובות של ממשלת ישראל והאוצר לציבור יקר זה".

ברכבת ישראל עדכנו כי "בשל הפגנת ארגוני הנכים המתקיימת במפגש כביש מסילה הסמוך לעתלית, הופסקה תנועת הרכבות בקטע המסילה שבין חיפה חוף הכרמל ובנימינה, וחלים שינויים ועיכובים בתנועת הרכבות. לפי שעה ובאופן זמני, רכבות מצפון יסתיימו בתחנת חיפה חוף הכרמל, ורכבות מדרום יסתיימו בתחנת בנימינה. כמו כן ייתכנו עיכובים בכלל רשת הרכבות בעקבות האירוע".

נכים חוסמים את תנועת הרכבות בצומת הבונים. 8 באוגוסט, 2021. דוברות קבוצת מאבק הנכים ואתר ביקורת בונה, אתר רשמי
חידשו את המאבק/אתר רשמי, דוברות קבוצת מאבק הנכים ואתר ביקורת בונה

בשבועיים האחרונים ארגוני הנכים חידשו את מחאתם, והפגינו בכמה מוקדם ברחבי הארץ, תוך חסימתם של נתיבי איילון. הארגונים טענו כי המחאה התחדשה מאחר והממשלה ומשרד האוצר אינם מממשים את חוק הגדלת קצבאות הנכות שעבר בפברואר 2018, מפני שלא הועבר תקציב מדינה במשך כשנתיים.

ביום חמישי האחרון, עשרות מפגינים חסמו את צומת עזריאלי בתל אביב למשך כשעתיים ואת איילון דרום לזמן קצר, בעוד כוחות המשטרה אבטחו את ההפגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully