וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באהבה מטוקיו ל"טוקיו": שגריר יפן התרגש מגורת האורנגאוטן החדשה בספארי

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 12:42

קואיצ'י מיזושימה הודה כי נפעם מכך שגורת קוף האורנגאוטן החדשה בספארי נקראה על שם עיר הבירה היפנית בהשראת המשחקים האולימפיים. הוא שלח סרטון מיוחד לכבוד יום האורנגאוטן הבינלאומי: "כל המלטה כזאת מסייעת להעלאת המודעות לזן שנמצא בסכנת הכחדה"

שגריר יפן בישראל, קואיצ'י מיזושימה, התרגש לשמוע כי לקופת האורנגאוטן שנולדה לפני כחודש בספארי ברמת גן הוענק השם "טוקיו" בהשראת המשחקים האולימפיים שהתרחשו בבירה היפנית. לכבוד יום האורנגאוטן הבינלאומי שלח השגריר סרטון ברכה מיוחד ובירך על הולדת הגורה ועל שמה המקורי.

"אני רוצה להביע את תודתי על מתן השם 'טוקיו' לקופת האורנגאוטן שנולדה לאחרונה", אמר השגריר בברכתו והוסיף כי "כל המלטה כזאת מרגשת ומסייעת להעלאת המודעות לאורנגוטאן שנמצא בסכנת הכחדה. אני מקווה שהקופה טוקיו, כמו משחקי אולימפיאדת טוקיו, תהיה סמל של שלום, הצלחה, אושר ותקווה".

טוקיו, גורת האורנגאוטן שנולדה בספארי. ים סיטון, אתר רשמי
"תהיה סמל של שלום, הצלחה, אושר ותקווה". טוקיו, גורת האורנגאוטן/אתר רשמי, ים סיטון
בווידאו: שגריר יפן מודה לספארי על מתן השם "טוקיו" לקופת האורנגאוטן/צילום: דוברות שגרירות יפן והספארי

מדובר בהמלטה מרגשת במיוחד, מפני שקופי האורנגאוטן הג'ינג'ים המיוחדים הולכים ונעלמים מעולמנו. משנה לשנה מספרם של הקופים הללו יורד בשל הרס בתי הגידול לצורך שתילת דקלים להכנת שמן דקל עבור תעשיות שנות. ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, אמר כי "אנו מקווים כי טוקיו המתוקה תסייע לנו להעלות ביום זה את סיפורם של הקופים המקסימים האלו ואולי תסייע במקצת בעצירת ההכחדה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully