וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא מצרים א-סיסי הזמין את רה"מ בנט לביקור במדינה

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 16:19

ראש הממשלה נועד היום עם שר המודיעין המצרי עבאס כאמל, וקיבל את הזמנתו של הנשיא לביקור בשבועות הקרובים. בפגישתם בנט וכאמל דנו על היבטים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים ביחסי המדינות

נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, הזמין היום (רביעי) את ראש הממשלה נפתלי בנט לביקור במצרים. בנט קיבל את ההזמנה לביקור בשבועות הקרובים במהלך פגישה שערך עם שר המודיעין המצרי עבאס כאמל.

בהודעה מטעם לשכתו של בנט נמסר כי השניים שוחחו על היבטים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים ביחסי ישראל-מצרים. כמו כן, נידון נושא התיווך המצרי במצב הביטחוני מול רצועת עזה.

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר המודיעין של מצרים עבאס כאמל בפגישה בירושלים, 18 באוגוסט 2021. לשכת העיתונות הממשלתית
בנט וכמאל, היום/לשכת העיתונות הממשלתית

מדובר בביקור הפומבי השני של כאמל בישראל בחודשיים האחרונים, כשבאחרון הוא הגיע לשיחות על ייצוב הפסקת האש מול רצועת עזה בעקבות מבצע שומר החומות. בשבוע שעבר נודע לוואלה! כי שר המודיעין המצרי נועד עם ראש המל"ל הנכנס איל חולתא וראש המל"ל היוצא מאיר בן שבת. הסוגיה המרכזית שנדונה באותו ביקור היתה המצב בעזה והמגעים לייצוב הפסקת האש.

עם כניסתו של בנט לתפקיד הוא שוחח בטלפון עם א-סיס בסוגיות אזוריות ובינלאומיות. כמו כן, השניים שיבחו את הסכם השלום בין ישראל ומצרים, שהושג בחסותה ובתיווכה של ארצות הברית, הסכם שמהווה אבן יסוד ביציבות המזרח התיכון במשך יותר מארבעה עשורים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully