וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפיפה במצרים: ראש המל"ל הנכנס ביקר בקהיר ונפגש עם ראש המודיעין המצרי

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 16:08

לפי גורם ישראלי בכיר, חולתא וראש המל"ל היוצא נסעו למצרים ושוחחו עם ראש המודיעין כאמל על המצב בעזה והמגעים לייצוב הפסקת האש

ראש המל"ל הנכנס איל חולתא וראש המל"ל היוצא מאיר בן שבת ביקרו היום (ראשון) בקהיר ונפגשו עם ראש המודיעין המצרי, עבאס כאמל - כך אמר היום (ראשון) לוואלה! גורם ישראלי בכיר. הסוגיה המרכזית שנדונה בביקור היתה המצב בעזה והמגעים לייצוב הפסקת האש.

פגישתם של השלושה מגיעה כחודש וחצי אחרי ביקורו של כאמל בישראל, אז הגיע לשיחות על ייצוב הפסקת האש מול רצועת עזה בעקבות מבצע שומר החומות. כאמל נועד אז עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ובן שבת, וכן קיים ביקור ברמאללה שם נפגש יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

ד"ר איל חולתא לשעבר ראש אגף מדיניות במוסד מונה לתפקיד היועץ לביטחון לאומי. ללא, אתר רשמי
נסיעה במסגרת החפיפה. איל חולתא/אתר רשמי, ללא

חולתא בן ה-45 כיהן בתפקידו הקודם כראש אגף מדיניות במוסד, עד שנבחר לתפקיד על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט בתחילת יולי. מחליפו של בן שבת בתפקיד שימש גם כראש אגף טכנולוגיה במוסד והיה אמון על קידום קשרים מדיניים אסטרטגיים ועל פיתוח מענים טכנולוגיים לצרכי המוסד.

חולתא נשוי ואב לשלושה, תושב כפר סבא, שירת במוסד 23 שנים וזכה בפרס ביטחון ישראל. הוא בעל דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד, בוגר תכנית "תלפיות" של צה"ל להכשרת מנהיגות טכנולוגית באוניברסיטה העברית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully