וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה מוצב חיזבאללה באזור קוניטרה

לפי הדיווחים, כוחות צה"ל שיגרו טילים לעבר מוצב של הארגון, שמשמש פעילים של חיזבאללה וכוחות איראניים במרחב רמת הגולן. הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי שריפה פרצה במוצב צבאי סמוך לכפר הדרוזי חדר

ישראל תקפה הערב (שלישי) מוצב של חיזבאללה באזור קוניטרה - כך לפי דיווחים בכלי תקשורת בסוריה. לפי הדיווחים, כוחות צה"ל שיגרו טילים לעבר מוצב של הארגון, שמשמש פעילים של חיזבאללה וכוחות איראניים במרחב רמת הגולן.

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי שריפה פרצה במוצב צבאי של המיליציות האיראניות סמוך לכפר הדרוזי חדר. הדי פיצוצים נשמעו במרחב קוניטרה ובגבול רמת הגולן.

דיווח בסוריה: צה"ל תקף סמוך לקוניטרה/מערכת וואלה!

בחודש שעבר דווח בסוכנות הידיעות הממלכתית בסוריה שמערכות ההגנה האווירית במדינה הופעלו בעקבות תקיפה של ישראל סמוך לעיר קוסייר שבמחוז חומס. לפי הדיווח, המערכות הסוריות "סיכלו את התוקפנות הישראלית". הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי היו הרוגים ופצועים בעקבות התקיפה.

לפי הודעת הארגון, התקיפה בוצעה מהמרחב האווירי של לבנון נגד אתרים צבאיים של חזבאללה באזור שדה התעופה הצבאי קוסייר שבחומס, ואתרים צבאיים נוספים של חיזבאללה באזור המזרחי של המחוז. עוד צוין כי נהרסו מצבורי נשק ותחמושת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully