וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנגד חיסונים התפרץ לשיעורו של רב בכיר, וסולק: "אתה משוגע, תסתלק מכאן"

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 22:11

התקרית החריגה התרחשה השבוע בבית הכנסת מוסאיוף בירושלים, במהלך שיעור של הרב בן ציון מוצפי, הידוע בגישתו המחמירה במאבק נגד הקורונה. לאחר שהחל אחד המשתתפים לצעוק נגד החיסונים, תקף אותו הרב וקרא לסלקו מהשיעור. "לא אתן לך לדבר, אתה כופר. אתה רשע"

בווידאו: מתנגד חיסונים התפרץ לשיעורו של רב בכיר, וסולק: "אתה משוגע, תסתלק מכאן"/מערכת וואלה!

הרב בן ציון מוצפי, מגדולי הרבנים בזרם הספרדי במגזר החרדי, סילק השבוע משיעורו בירושלים אדם שהתפרץ ותקף את מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה. התקרית החריגה התרחשה בשיעור שמסר הרב בבית הכנסת מוסאיוף. במהלך השיעור נעמד אחד המשתתפים והחל לצעוק נגד החיסונים: "הזריקות שאנשים עושים, לא יודע בשביל מה, יש בהם סכנות". בתגובה אמר לו הרב כי "6,500 וכמה אנשים מתו", ולאחר מכן אמר לו לצאת מהחדר: "תפסיק לבלבל את המוח, לך מפה. יאללה לך".

לאחר שהאיש המשיך לצעוק, הרב תקף אותו בחזרה: "תסתלק. אתה משוגע, אני חותם עליך שאתה משוגע, יאללה צא מפה". כשניסה המשתתף להמשיך בדבריו נגד החיסונים ואמר "אצא מפה עוד דקה", צעקו עליו משתתפים נוספים בשיעור, חלקם תלמידי הרב מוצפי, והרב המשיך במתקפה נגדו: "לא אתן לך לדבר. אתה כופר. אתה רשע". האיש הספיק לסנן אמירות נוספות נגד החיסונים ואמר כי "עם ישראל מעבדה של ניסויים". בתגובה לכך הרב מוצפי החריף את האמירות נגדו: "אתה רשע. לך. יש כמוך הרבה משוגעים", ולאחר שהוצא מהמקום הרב הוסיף: "התבלבל השטן", והמשיך בשיעורו.

מתנגד חיסונים התפרץ לשיעורו של רב בכיר, וסולק: "אתה משוגע, תסתלק מכאן". מתוך יוטיוב, אתר רשמי
"אתה משוגע, תסתלק מכאן"./אתר רשמי, מתוך יוטיוב

הרב מוצפי ידוע בגישתו המחמירה במאבק נגד הקורונה. לכל שיעוריו הוא מגיע עם מסיכה שאותה עוטה עד שמתחיל למסור את השיעור בפני הנוכחים והוא אף קרא תיגר על אנשים שאינם עוטים את המסיכות וקבע כי אסור להתפלל איתם יחד משום ש"התפילה שלהם תועבה", כלשונו, וכי "הם מזיקים לאחרים". הרב הוא דמות ידועה ומובילה בעולם החרדי ונחשב לאחד מפוסקי ההלכה הגדולים של הזרם הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully