וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים חילצו כלבה מהאש, שחררו אותה ביישוב - והיא נשרפה למוות

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 16:22

שוטרי יס"מ שמעו בבית ביישוב כסלון יללות, ולאחר סריקה מהירה הוציאו משם את הכלבה אליס. בהמשך, אף הציגו לבנט את הפעולה. אלא, שלאחר כמה שעות היא שוחררה, ונלכדה בלהבות. תושבת היישוב: "לא מבינה את ההתפארות, הצטלמו בשביל לגרוף לייקים ושחררו אותה"

במהלך פעולות שוטרי היס"מ של מחוז ירושלים ביישוב כסלון, שמעו השוטרים יללות כלבים וסריקה מהירה יחד עם לוחמי האש הביאה לאיתור כמה כלבים שחולצו על ידי הכוחות למקום מבטחים.

בהמשך הערב, השוטרת ומפקדיה אף נפגשו עם ראש הממשלה נפתלי בנט והציגו בפניו את פעולת החילוץ. אלא שמתברר, כי הכלבה שוחררה כמה שעות לאחר מכן על ידי השוטרים, ונשרפה למוות בתוך היישוב.

תושבת היישוב, י', תקפה היום (שני) את התנהלות המשטרה וכתבה בקבוצה הפנימית של היישוב כי "לא מבינה מה משטרת ישראל כל כך מתפארת בזה שהוציאה את הכלבה מהבית הבטוח. רק אותה ולא את שאר החיות שהיו בבית הוציאו, הצטלמו ושיחררו אותה מחוץ לבית להישרף בשביל לגרוף לייקים, ניצול ציני ומגעיל של המצב".

חילוץ כלבה במהלך השריפה בירושלים 15 באוגוסט 2012. דוברות משטרת ישראל
תשבו היישוב מתחו ביקורת על התנהלות המשטרה. הכלבה אליס/דוברות משטרת ישראל

ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות התפשטות השריפות באזור הרי ירושלים, מאז אתמול בצהריים פועלים כוחות השיטור לצד יתר גופי החירום והצלה, תחילה לפינוי תושבים במוקדי הסכנה והצלת חיי אדם".

"השוטרים פינו וחילצו מבתיהם תושבים רבים ממספר יישובים. באחת הזירות נתקל צוות יס"מ בכלב שנקלע לאזור סכנה. השוטרים חילצו את הכלב על ידיהם והעבירו אותו לכניסה ליישוב, שם שהו תושבים רבים. מיד לאחר העברתו, שבו השוטרים לבצע סריקות בין בתי המגורים במטרה לשלול סכנה לחיי אדם ולבעלי חיים נוספים, וכך פעלו במשך שעות ארוכות. בזכות פעילות השוטרים וכוחות ההצלה תוך סיכון חייהם - נמנעה פגיעה בנפש. כל ניסיון להטיל דופי בפעילות הכוחות באירוע חירום זה פסול, מעוות וחוטא לאמת", לשון התגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully