וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתף שנכח בקבינט הקורונה התגלה כמאומת לנגיף

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 17:06

תת-אלוף יקי דולף, המזכיר הצבאי של שר הביטחון בני גנץ, אובחן חיובי לנגיף. דולף נכח בישיבת קבינט הקורונה, הוא שוהה בבידוד וימשיך לקיים לוח זמנים רגיל באמצעות שיחות וידאו. גנץ, המחוסן בשלוש מנות, יתנהל באופן דומה עד לקבלת תוצאות בדיקת קורונה שערך בצהריים

תת-אלוף יקי דולף, המזכיר הצבאי של שר הביטחון בני גנץ, אובחן היום (ראשון) חיובי לנגיף הקורונה. דולף נכח בישיבת קבינט הקורונה ועל פי הנחיות משרד הבריאות הוא שוהה בבידוד וימשיך לקיים לוח זמנים רגיל ככל שיתאפשר.

שר הביטחון גנץ, שהתחסן בשלוש מנות החיסון נגד קורונה, ימשיך את הלו"ז מלשכתו באמצעות שיחות וידאו עד לקבלת תוצאות בדיקת קורונה שערך בשעות הצהריים. כלל קציני המטה, חיילי ועובדי לשכת השר, שבאו במגע עם הקצין, מחוסנים ויערכו בדיקת קורונה.

אל"ם יקי דולף בטקס סיום תפקידו כמפקד חטיבת הצנחנים, יוני 2019. דובר צה"ל
השתתף בקבינט הקורונה - ונדבק בנגיף. תת אלוף דולף/דובר צה"ל

בתוך כך, חלה התפרצות קורונה בבה"ד 1: לפחות 30 צוערים התגלו היום חיוביים לנגיף הקורונה. זאת, לאחר שמפקד הבסיס הורה לבצע בדיקות לצוערים חדשים שנקלטו ולחיילים שחזרו מחופשה. לדברי גורמים בצה"ל, התגלה מספר דו ספרתי של חולים בכמה גדודים.

בהוראת מפקד בה"ד 1, אל"מ רועי לוי, בשעות האחרונות החלו להעביר לבידוד את החיילים שנדבקו. מדובר צה"ל אישרו את הפרטים וטענו כי מספר הנדבקים עדיין נבדק על ידי גורמי רפואה. כל הצוערים שנכנסו לבידוד ימשיכו את הכשרתם מרחוק באמצעים דיגיטליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully