וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינוזאור או עכביש עצום - למי שייכת הביצה הענקית שנמצאה בתקרת הבית?

עודכן לאחרונה: 22.8.2021 / 0:29

אם שיתפה בפייסבוק תמונה של ביצה ענקית שמצאה בבית חברתה והתייעצה עם הגולשים מה לדעתם כדאי להם לעשות. אחרי שלל הצעות, חותנה האמיץ בדק למי שייכת הביצה וגילה הפתעה מאכזבת

אישה בשם איימי העלתה לדף פייסבוק פופולרי תמונה שצילמה בבית חברתה הטובה, בה ניתן לראות ביצה ענקית תלויה בסמוך לתקרה. הביצה המוזרה, שכונתה ברשת "ביצת דינוזאור", הצליחה להרתיע מיליוני צופים ששברו את הראש מי הטיל אותה ולא הצליחו להגיע לשום תשובה מנחמת.

האם האוסטרלית שיתפה את התמונה בדף הפייסבוק Family Lowdown Tips & Ideas וכתבה: "זה מתוך ארון הבגדים של הבן של חברה שלי. הם לא יודעים אם זה תמיד היה שם והם מעולם לא ראו אותו - או אם הוא פשוט הופיע שם פתאום. הם עברו לשם לא מזמן. למישהו יש רעיונות מה זה? ומה עליהם לעשות?"

ביצה מוזרה על תקרת בית. Family Lowdown Tips & Ideas/Facebook, צילום מסך
מה זה יכול להיות? תמונה מטרידה של ביצה על תקרת הבית/צילום מסך, Family Lowdown Tips & Ideas/Facebook

הפוסט עורר בהלה ברשת, כשרבים ניסו לפענח את מקור הביצה והגיעו למסקנה המתבקשת שמדובר בעכביש ענק. אחת הסבירה בתגובות: "החצי השני שלי היה בעברו מדביר והוא מאמין שזה קן ביצים של עכבישים. אתם יכולים לשאוב אותו משם ואז לשים המון חומר הדברה נגד עכבישים בשואב. אם זה קן עכבישים - אז יהיו שם אלפים". אחר הוסיף: "אוי לא. לא הייתי נוגע בזה. התקשרי מיד למגרשי השדים!". משתמש נוסף השתעשע: "אם זו הייתה תמונה מלפני מיליארד שנה, הייתי אומר בוודאות שיש לך ביצת דינוזאור בבית".

לאחר חקירה של חותנה של איימי, התגלה כי לא מדובר בכלל בביצה. החומר דמוי הביצה הוא פשוט קצף פוליאוריטן לאטימה ובידוד שמגיע מתקרת הבית. התגלית איכזבה רבים: "תגידו, זה לא בסדר שאני די מאוכזב? ציפיתי למשהו מרגש", כתב אחד ואחר הוסיף: "ובכן זה היה אנטי קליימקס!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully