וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הגיעו למתחם חיסוני הקורונה הלילי בת"א: "היענות מעל המצופה"

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 7:32

בקרוואנים המיוחדים שהוצבו בכיכר דיזנגוף עד לשעה 04:00 התחסנו ילדים בני 12 ומבוגרים כבני 90. חלק מהמחוסנים מגיעים כדי לקבל את החיסון הראשון או השני, וחלק זו תהיה המנה השלישית עבורם. בין המתחסנים גם שר המשפטים גדעון סער שהפציר: "צאו להתחסן"

גדעון סער מתחסן במנה השלישית נגד הקורונה בת"א/דוברות מד"א

בקרוואנים מיוחדים שהוצבו החל מאמש עד לשעה 04:00 הלילה, הגיעו מאות אנשים בהם ילדים בני 12 ומבוגרים כבני 90. חלק מהמחוסנים מגיעים כדי לקבל את החיסון הראשון או השני, וחלק זו תהיה המנה השלישית עבורם. בין המתחסנים גם שר המשפטים גדעון סער שהפציר: "צאו להתחסן"

מאות בני אדם הגיעו הלילה (ראשון) להתחסן במתחם חיסונים מיוחד שהוקם בכיכר דיזינגוף בתל אביב. חלק מהחיסונים מיועדים למתן מנה ראשונה או שנייה, וחלק למתן מנה שלישית של בני 50 ומעלה. בין המתחסנים ילדים בני 12 ומבוגרים כבני 90.

הקרוואנים בתל אביב הוצבו החל מאמש בשעה 20:00 ועד השעה 04:00 במטרה לאפשר לכל המעוניינים בכך להתחסן, ללא תור וללא תשלום. "מאות אנשים הגיעו לכאן בכדי להתחסן ע"י צוותי מד"א שעושים את המאמץ הבלתי רגיל", אמר מנכ"ל הארגון, אלי בין. הוא הוסיף כי ההיענות הייתה מעל המצופה ובארגון בהחלט נערכים למבצעים מיוחדים ונוספים כדי לעמוד באתגר ובמשימה.

מאות מתחסנים במתחם מד"א בתל אביב, 15 באוגוסט, 2021. נדב מנצור, מד"א
היענות גבוהה. ילד מתחסן במתחם, הלילה/מד"א, נדב מנצור

מוקדם יותר אתמול משרד הבריאות פרסם את נתוני התחלואה בנגיף לפיהם 5,868 בני אדם אובחנו חיוביים לקורונה ביממה האחרונה. בנוסף עדכן כי מספר החולים הקשים עומד כעת על 494, מתוכם 83 מונשמים.

נכון ליום שישי בשעות הצהריים, קופות החולים דיווחו על היענות גבוהה למנת החיסון השלישית - בקופת החולים כללית כ-11 אלף בני 50 ומעלה התחסנו במנה השלישית וכ-25 אלף זימנו תור לחיסון.

קופת החולים מאוחדת דיווחה על כ-2,500 מתחסנים ועל כעשרת אלפים נוספים שקבעו תור למנה השלישית, כך, כ-17% ממבוטחי הקופה בגילאי 59-50 התחסנו או קבעו תור לימים הקרובים.

מאות מתחסנים במתחם מד"א בתל אביב, 15 באוגוסט, 2021. נדב מנצור, מד"א
הוחלט גם לחסן במנה שלישית אנשי סגלים רפואיים מגיל 30 ומעלה. מתחם החיסונים, הלילה/מד"א, נדב מנצור

הדברים מגיעים ברקע הנחייתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לחסן את האוכלוסייה גם בשבת ובלילות. "מדובר בהצלת חיים ובפיקוח נפש שמטרתם להגן על בריאות הציבור, ולכן יש להירתם למאמץ ההתחסנות סביב השעון - 24 שעות, שבעה ימים בשבוע"", אמר.

כמו כן, קרא בעברית, ערבית ורוסית לכל האזרחים בקבוצת היעד להתחסן במנה השלישית: "חייכם ובריאותכם חשובים לי מאוד, אך כל עוד לא התחסנתם בחיסון השלישי, אתם בסכנת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully