וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצבה של עדי פרץ שנורתה בבת ים; החשד המרכזי: טעות בזיהוי

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 19:41

בבית החולים איכילו עדכנו כי פרץ, שנפצעה בתקרית בלב בת ים נגמלה מהנשמה והחלה להראות סימני תקשורת ראשונים עם סביבתה. מצבה מוגדר כעת בינוני ויציב. במשטרה ממשיכים בחקירת האירוע, שהרקע שלו, על פי החשד, הוא סכסוך בין עבריינים

בית החולים איכילוב עדכן היום (רביעי) כי חל שיפור במצבה של עדי פרץ, שנפצעה בעקבות הירי בבת ים בשני. "היא נגמלה מהנשמה עם סימנים ראשונים לתקשורת עם הסביבה. עדי עדיין תחת השגחה רפואית צמודה בטיפול נמרץ נוירוכירורגי באיכילוב", מסרה פרופ' רחלי גרוסמן, סגנית מנהל המחלקה הנוירוכירורגית באיכילוב. מצבה של פרץ מוגדר כעת בינוני ויציב.

האירוע החל בשני בשעות הערב, לאחר שכמה יריות נורו לעבר רכבה של פרץ ברחוב הנביאים בבת ים. הירי אירע בעת שפרץ נהגה ברכב, וכשבתה בת הארבע יושבת במושב האחורי. המשטרה הודיעה מיד לאחר האירוע כי פתחה בסריקות אחר חשודים, והקימה מחסומים בבת ים והאזור.

עדי פרץ, האישה שנפצעה אנוש מאירוע ירי בבת ים, 8 ביולי 2021. פייסבוק, אתר רשמי
מצבה מוגדר בינוני ויציב. עדי פרץ/אתר רשמי, פייסבוק

צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה, אולם במגבלותיו ניתן לומר כי החקירה מתמקדת כעת במישור הפלילי. החשד המרכזי כפי שדווח עוד בליל האירוע הוא כי הרקע הוא סכסוך בין עבריינים שאליו עדי נקלעה בטעות.

גורם בכיר במשטרה סיפר לוואלה! כי "בחלוף מספר שעות ממועד האירוע הקשה, ובהתאם לממצאים שאספנו עד כה, החקירה בוחנת מספר כיוונים, ובהם חשד לירי אקראי לעבר הרכב, זאת לצד בחינת נסיבות ירי אחרות", אמר. בנוסף ציין כי קרוביה של פרץ מסרו עדות.

כמו כן, לידי וואלה! הגיעה ההקלטה של האזרח שדיווח למשטרה על האירוע, ובה הוא נשמע אומר לשוטרת: "נשמע צרור של יריות, יש צעקות, אנשים צועקים ברחוב. תגיעו מהר, נבהלנו שאין דברים כאלה, סגרנו את כל החלונות. זה היה נשמע כמו יריות, זה לא נפצים".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully