וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפתח בית קפה, לאור יום: בן 38 נורה למוות בטייבה

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 21:02

רצח שני מהבוקר בחברה הערבית: פאדי עבד אל-קאדר, תושב העיר, נורה ברחוב. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים מאיר כשהוא במצב קשה, אך שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חושדת כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין משפחות

תושב טייבה בן 38, פאדי עבד אל קאדר, נורה היום (שלישי) למוות בפתח בית קפה בעיר, לאור יום. צוות מד"א שהגיע לזירת האירוע פינה אותו לבית החולים מאיר כשהוא במצב קשה, אך הצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו כעבור זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. הרקע לרצח, על פי המסתמן, הוא סכסוך בין משפחות.

בארגון יוזמות אברהם מסרו כי מדובר ברצח החמישי בחברה הערבית בחמשת הימים האחרונים והשני היום, לאחר שהבוקר נורה למוות בחיפה בן 41 המוכר למשטרה. על פי מרכז אמאן, מתחילת השנה אירעו 71 מקרי רצח בחברה הערבית, 61 מהנרצחים גברים ו-10 נשים.

פאדי עבד אל קאדר בן 38 נורה למוות בטייבה 10 באוגוסט 2021. באדיבות המשפחה
נורה בפתח בית קפה, פאדי עבד אל-קאדר/באדיבות המשפחה

הלילה, כאמור, נרצח אנס סלימאני, תושב חיפה בן 41, באירוע ירי ברחוב ברזילי בשכונת הדר הכרמל בעיר. צוות רפואה שהגיע למקום מצא אותו במצב קשה, פינה אותו לבית החולים רמב"ם, שם הרופאים קבעו את מותו. סלימאני מוכר למשטרה והמשטרה מסרה כי הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה.

בשעות הלילה שוטרים הוזעקו למקום, הנמצא סמוך לתחנת סמים מוכרת, הבחינו בלפחות עשרה כדורים שנורו לעבר הנרצח. עוד אמרו כי הם מבצעים סריקות אחר מבצעי הרצח, לצד איסוף ממצאים בזירה במסגרת חקירה שנפתחה.

"לא מפתיע אף אחד. יש פה זנות, סמים, כל הזמן", סיפרה אחת השכנות, אשה כבת 60 לוואלה!. "אני גרה פה שלוש שנים ומתה כבר לעוף מפה". חיילת בת 20 המתגוררת בסמוך אמרה, "כל הזמן יש פה אירועים, המשטרה פה כל לילה, חולפים על פני המקום, מסתכלים, לא עושים כלום. אולי מפחדים. זה הכי מעצבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully