וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: אלמונים ירו לעבר גלידריה בטבריה, הרקע למעשה בבדיקה

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 9:23

סמוך לשעה 05:00 אלמונים הגיעו רכובים על אופנוע לסניף של רשת הגלידריות "גולדה", וביצעו ירי לעבר הסניף. חוקרי משטרה הגיעו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. "הרקע למעשה בבדיקה", נמסר מהמשטרה

ירי מטווח קצר לעבר סניף גולדה בטבריה/חדשות בזמן

ירי בוצע היום (שלישי) לעבר סניף של גלידת "גולדה" בטבריה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

סמוך לשעה 05:00 שני אלמונים הגיעו רכובים על אופנוע לבית העסק וביצעו ירי לעבר הסניף. חוקרי משטרה הגיעו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

מהמשטרה נמסר כי "סמוך לשעה 05:00 התקבלה הודעה על ירי לעבר בית עסק למכירת גלידות סמוך לחמי טבריה. חוקרי המשטרה הגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה. הרקע למעשה בבדיקה".

ירי לעבר סניף של גלידת גולדה בטבריה. 10 באוגוסט. ., אתר רשמי
זירת הירי/אתר רשמי, .
סניף גולדה בטבריה 10 באוגוסט 2021. אושרי וייצמן, אתר רשמי
סניף הגלידה לאחר הירי/אתר רשמי, אושרי וייצמן

בתחילת החודש בית עסק לייצור מערכות מיזוג אוויר עלה בלהבות באזור התעשייה בחצור הגלילית. שני עסקים סמוכים, חנות רהיטים וחנות להדפסות דיגיטליות ותלת-מימד, נפגעו גם הם מהאש. במשטרה חושדים כי מדובר בהצתה, ובמועצה המקומית בטוחים שזהו חלק מתופעת הפרוטקשן, גביית דמי החסות, שהולכת ומתרחבת באזור.

במשטרה אמרו כי הם חוקרים את החשד להצתת בית העסק, שנקרא "הקוטב הצפוני". לאחר התקרית מסרו כי "במוקד משטרת ישראל התקבל דיווח על בית עסק השייך לתושב חצור הגלילית, בן 63, שעולה באש. חוקרי המשטרה הגיעו למקום, אספו ממצאים, פתחו בחקירה והרקע לאירוע נבדק".

  • עוד באותו נושא:
  • טבריה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully