וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפל חשוד שפגע בקשיש אותו סעד - אך יגורש מהארץ ולא יועמד לדין

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 0:32

על אף החבלות הקשות שגרם המטפל, על פי החשד, לקשיש בשנות ה-90 לחייו, החליטה המדינה על הצעד החריג בהסכמת המשטרה והפרקליטות. במשפחתו של הקשיש זעמו: "מישהו שאל אותנו? לא התייעצו איתנו. הודיעו לנו שזה מה שהולכים לעשות וזהו. האדם הזה פשוט מפלצת"

מטפל זר, אזרח הפיליפינים בן 30, שנעצר בשבוע שעבר בחשד שנקט באלימות כלפי קשיש אותו סעד וגרם לו חבלות בכל חלקי גופו, יגורש מהארץ ולא יועמד לדין - כך קבעה היום (ראשון) המדינה באופן חריג ובהסכמת הפרקליטות.

במשפחת הקשיש זעמו: "מישהו שאל אותנו? לא התייעצו איתנו. הודיעו לנו שזה מה שהולכים לעשות וזהו. היינו שקועים בתוך הצער והטראומה שחווינו". הקשיש, בשנות ה-90 לחייו, נזקק לטיפול רפואי עקב החבלות שנגרמו לו, על פי החשד, בידי המטפל. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את המטפל והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

טליה, בתו של הקשיש, התייחסה להחלטת המשטרה ופרקליטות מחוז ירושלים ואמרה לוואלה! כי "מצידי שהוא יישב מאחורי סורג ובריח, אנחנו לא מתמצאים בעניינים ואם יש לנו זכות לחוות דעה". עוד הוסיפה כי "אנחנו עוסקים כעת בכל החבלות שנגרמו לו ובדאגה למצוא מישהו שיטפל בו".

משטרת ישראל עצרה לחקירה מטפל זר בחשד שנקט אלימות כלפי קשיש בו מטפל וגרם לו חבלות. דוברות משטרת ישראל
"לא התייעצו איתנו. הודיעו לנו שזה מה שהולכים לעשות וזהו". החבלות שנגרמו לקשיש/דוברות משטרת ישראל

"זו הייתה מצוקה נוראית", שחזרה טליה את רגעי האימה שעברו על המשפחה. "להיות בקצה אחד של העיר ולשמוע בטלפון את אמא שלי ואת הצעקות שהיו ברקע, אני לא יודעת איך לאמא היה את האומץ לצעוק עליו. הוא היה שתוי, האדם הזה פשוט מפלצת, אבא כל הזמן דאג לו, אני לא מבינה איך הוא עשה את זה", העידה.

עוד סיפרה בתו כי "החברה שהעסיקה אותו התקשרה אלינו וביקשה דיווח של שעות העבודה שלו כדי לשלם לו משכורת. אמרתי להם, 'הוא הפר את החוזה. לא מגיעה לו אגורה שחוקה', כל זאת מבלי להזכיר את כל הנזקים שהוא עשה בבית", סיכמה.

מהמשטרה והפרקליטות טרם התקבלה תגובה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully