וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וב חדש: נשיא המדינה לשעבר ריבלין ימונה לנשיא חברת "אלקטריאון"

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 11:44

מהחברה, העוסקת בפיתוח טכנולוגיה להטענת רכבים חשמליים, נמסר כי ריבלין הצטרף אליהם "על מנת לחתור להגשמת המשימה הבאה שלו: מלחמה בהתחממות הגלובלית". "אלקטריאון" נסחרת בבורסה בתל אביב ונמצאת במהלך שורה של פיילוטים ושיתופי פעולה באירופה

נשיא המדינה לשעבר, ראובן ריבלין, ימונה לנשיא חברת "אלקטריאון", העוסקת בפיתוח טכנולוגיה להטענת רכבים חשמליים - כך נמסר היום (ראשון) בהודעת החברה. אלקטריאון", הנסחרת בבורסה בתל אביב, נמצאת במהלך שורה של פיילוטים ושיתופי פעולה בשוודיה, גרמניה, איטליה ובתל אביב ומתכוונת להתחיל פרויקטים מסחריים בקרוב.

בהודעת החברה נמסר כי ריבלין בחר להצטרף לשורותיה "על מנת לחתור להגשמת המשימה הבאה שלו: מלחמה בהתחממות הגלובלית, ופעילות למען עתיד איכות הסביבה של האנושות".

ראובן ריבלין מקבל תואר דוקטור של כבוד מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, 18 ביולי 2021. איל גזיאל, אתר רשמי
ג'וב חדש. ריבלין/אתר רשמי, איל גזיאל

עוד הוסיפו כי בתפקידו כנשיא החברה הוא יקדם שיתופי פעולה עם ממשלות וחברות גלובליות ואת חשיפת הטכנולוגיה למקבלי החלטות ברחבי העולם בדגש על השוק האמריקני.

בתחילת החודש הקודם, ריבלין סיים את תפקידו כנשיא ה-10 של ישראל, ויצחק הרצוג נכנס הושבע לתפקיד במקומו. לאחר כהונתו סיפרו בסביבתו, כי ריבלין מעוניין למצוא מסגרת דרכה יוכל לעסוק בנושאי קיימות וחדשנות סביבתית. במקביל, הוא שוקל גם לחזור לעבר ולשורשיו בעולם המשפטי, ולשמש בורר או מגשר בסכסוכים משפטיים בעלי השלכות לאומיות. בין לבין, הוא גם שוקד על כתיבת ספר זכרונות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully