וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד הגדוד הדרוזי לשעבר: "ניסיונות הדרוזים בלבנון לבלום את חיזבאללה דרמטיים"

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 11:41

ח"כ מופיד מרעי מכחול לבן התייחס לתקרית שתועדה ביום שישי וקיבלה תהודה ניכרת במהלך סוף השבוע ברשתות החברתיות. לדבריו, מזכ"ל חיזבאללה חושש מהדרוזים: "המצב בלבנון מאוד נפיץ, והכלכלה רעועה. נסראללה נכנס למקום שהוא לא שלו"

אלוף-משנה (מיל') ח"כ מופיד מרעי (כחול לבן), לשעבר מפקד הגדוד הדרוזי, אמר היום (ראשון) כי ניסיונותיהם של הדרוזים בלבנון לבלום את ירי חזבאללה לעבר ישראל הם "אירוע דרמטי". מרעי אמר את הדברים בריאיון לינון מגל ובן כספית ב-103FM, בהתייחס לתקרית שתועדה בלבנון ביום שישי וקיבלה תהודה ניכרת במהלך סוף השבוע ברשתות החברתיות.

בסרטונים שהופצו נראית מהומה גדולה במהלכה תושבים לבנונים בעיר הדרוזית חצביא מתאגדים במחאה סביב רכב עמוס רקטות של ארגון חיזבאללה, ומנסים לבלום אותו. "בסופו של דבר מהכפרים הדרוזים בדרום לבנון החרימו את מה שנשאר מהטילים. מנעו את המשך הירי של הטילים או הקטיושות לעבר מדינת ישראל", מרעי אמר, "השאלה מה הוביל את חסן נסראללה לירות לשם".

מופיד מרעי. ראובן קסטרו
"השאלה מה הוביל את חסן נסראללה לירות לשם", ח"כ מרעי/ראובן קסטרו

"נסראללה רצה לירות מתוך הכפרים הדרוזים מהנחה שצה"ל יגיב בחומרה ויפגע בדרוזים, וזה יצית חזית נוספת מול ישראל", מרעי מרחיב ואומר כי האפשרות השנייה היא שמזכ"ל חיזבאללה "רצה לירות מתוך הכפרים מתוך הנחה שהדרוזים בישראל ישפיעו על מקבלי ההחלטות, ולא יבצעו ירי אל עבר היישובים. אני חושב שהשיקול שלו לא היה נכון".

מרעי עוד הוסיף: "המצב בלבנון מאוד נפיץ, והכלכלה רעועה. נסראללה נכנס למקום שהוא לא שלו, ובסופו של דבר ראינו את מה שראינו, הדרוזים מנעו את ירי הטילים לישראל. אני מניח שחזבאללה ונסראללה עצמו עושה חשבון לדרוזים, הוא כן חושש מהם, מהניתוח האישי שלי".

עוד בוואלה!

המשטרה עצרה חשוד ערבי בהשלכת בקבוקי התבערה על הבית היהודי בלוד

לכתבה המלאה
בווידאו: תושבים בכפר דרוזי בלבנון מנסים לעצור את פעילי חיזבאללה מירי על ישראל/מערכת וואלה!

ביום שישי 19 רקטות נורו מלבנון לעבר שטח ישראל. כיפת ברזל יירטה את רובן, והיתר נפלו בשטחים פתוחים באזור הר דב. מדובר בפעם השנייה בשבוע שעבר בה מבוצע ירי מלבנון, לאחר הרקטות ששוגרו ביום רביעי. בתגובה, צה"ל תקף את מקורות הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully