וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל משבוע הבא: תו ירוק לילדים מחלימים מקורונה על בסיס בדיקה סרולוגית

6.8.2021 / 8:43

הפיילוט במגזר החרדי יהווה יישום ראשון לתכנית לפתיחת הלימודים. מטרת המבצע היא לפטור מבידוד תלמידים שהחלימו מקורונה, ובכך לאפשר שגרת לימודים בטוחה. כמו כן, תוצאות הבדיקות יאפשר לילדים להיכנס למקומות הפועלים על פי מתווה התו הירוק

החל משבוע הבא משרדי הבריאות, הביטחון, החינוך ופיקוד העורף יפתחו במבצע משולב עם הרשויות המקומיות לביצוע בדיקות סרולוגיות לילדים בגילאי 12-3. מטרת המבצע היא להעניק אישורי מחלים לילדים שיימצאו עם נוגדנים בכמות המעידה על כך שהחלימו מקורונה, ובכך לתת להם פטור מבידוד במידה ויבואו במגע עם מאומת לנגיף.

מדובר ביישום ראשון של מתווה הלימודים לקראת שנת הלימודים הקרבה. המתווה טרם אושר במלואו, והקבינט צפוי לדון בו ביום ראשון.

בשלב ראשון מבצע הבדיקות יתקיים בערים אלעד, בני ברק, מודיעין עילית ובית שמש. כמו כן, הראשונים לבצע את הבדיקות יהיו תלמידי המגזר החרדי, ששנת הלימודים שלהם מתחילה כבר בשבוע הבא.

חזרה ללימודים בבית ספר בלפור ת"א , 21 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
מטרת המבצע לפטור מבידוד תלמידים שהחלימו מקורונה. תלמידי בית ספר בת"א, פברואר/ראובן קסטרו

נוסף לשגרת לימודים בטוחה, אישורי המחלים שיינתנו לילדים בכפוף לתוצאות הבדיקות הסרולוגיות יהוו אישור לכניסת הילדים למקומות הפועלים על פי התו הירוק.

הבדיקה הסרולוגית תנתן חינם, והיא תתבצע באמצעות בדיקת דם הנלקחת מהאצבע בליווי ההורה של התלמיד. עוד הודגש כי הבדיקה לא מיועדת לאתר תחלואה סמויה, אלא מטרתה להקל על ילדים שכבר חלו והחלימו מהנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully