וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שמו של המורה מהצפון החשוד בקיום יחסי מין עם תלמידתו בת ה-16

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 9:47

דמיטרי מינישין חשוד שביצע את המעשים במשך כשנתיים. במקביל, תלמידה נוספת הגישה תלונה בגין מעשים דומים שמינישן ביצע גם בה. מעצרו הוארך אתמול בביהמ"ש השלום בעכו, והוא יובא מחר שוב בפני שופט. "אין הצדקה למעצר", אמרה עו"ד שלו, לירון מלכה

שמו של המורה למוזיקה, בן ה-47, מכפר ורדים, החשוד בקיום יחסי מין עם אחת מתלמידותיו בת ה-16 במשך כשנתיים, הוא דמיטרי מינישין - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. "מדובר בקשר שהסתיים לפני מספר שנים ואין הצדקה למעצר", אמרה לוואלה! עורכת הדין שלו, לירון מלכה. מעצרו הוארך אתמול בבית משפט השלום בעכו, והוא צפוי להיות מובא מחר שוב בפני שופט.

הפרשה נחשפה כשהתלמידה, היום בת 19, הגישה תלונה במשטרה. הסניגורית, עו"ד לירון מלכה, המייצגת אותו, אמרה לוואלה! כי בחקירתו במשטרה הוא מסר את גרסתו המפורטת. "מדובר בקשר שהסתיים לפני מספר שנים ואין הצדקה למעצר. מדובר במי שאין לו עבר פלילי כלשהו, מורה בית ספר", אמרה.

המורה למוסיקה דמיטרי מינישין הנחשד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו 04 בואגוסט 2021. מתוך תיק החקירה, צילום מסך
"אין הצדקה למעצר". מינישין/צילום מסך, מתוך תיק החקירה

לגבי התלונה העיקרית ציינה השופטת כי "הגם שמדובר במעשים שנעשו בהסכמה הדדית, הרי שחומרת הדברים אינה מופחתת בשל כך, שכן מדובר ביחסים שבין מורה לתלמידה, ועוד יותר מכך, תלמידה שהיא קטינה". במקביל, תלמידה נוספת בת גילה הגישה תלונה בגין מעשים מגונים שמינישן ביצע גם בה.

עורכת הדין רוני אלוני סדובניק המייצגת את הצעירות, אמרה כי "משרד החינוך מתנהג כאילו הוא הוא מהאו"ם, עו"ד של משרד החינוך כתב לבית משפט בתיק דומה: 'משרד החינוך אינו חב באחריות לנזק לתלמיד שנגרם בבית הספר', כזו המדיניות המשפטית של משרד החינוך אין להתפלא שבתי הספר מלאים בפדופילים וסוטי מין שמנצלים את הערצתן של תלמידות לסיפוק צרכיהם המיניים על חשבון נפשן המתהווה של תלמידותיהם וגורמים להן נזק נפשי לכל ימי חייהן, מדובר בפשע חמור של גרימת חבלה נפשית בנסיבות מחמירות של יחסי מרות ואנו מצפות כי משטרת ישראל והפרקליטות יפעלו ביעילות ובמהירות למיצוי ההליך הפלילי ושבית המשפט יחמיר מאד בענישת מורה כזה".

ביום שני, פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד מורה אחר, יותם אוקון, בגין עבירות גרם אינוס בקטינה שטרם מלאו לה 14, וכן ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14. את עבירת האינוס הפרקליטות מייחסת לכך שהחשוד גרם לתלמידתו בת ה-12 לבצע בעצמה אקטים מיניים במהלך מפגשים וירטואליים, ואת המעשים המגונים אוקון ביצע בנערה בעת שנפגשו לכאורה פנים מול פנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully