וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר המורה החשוד בעבירות מין: "נגבתה עדות מאימא של קטינה נוספת"

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 15:18

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו של יותם אוקון, החשוד שביקש מתלמידתו לשלוח לו תמונות עירום, בשלושה ימים נוספים. "הוצגה עדות נוספת שמעלה חשד לביצוע מעשים מגונים בנערה נוספת"

בווידאו: סניגורו של המורה טוען שאין תלונה נוספת נגדו ומכחיש את הטענה שהיו מעשים מגונים/מערכת וואלה!

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) פעם נוספת את מעצרו של המורה יותם אוקון, שחשוד שביצע עבירות מין בתלמידה שלו, עד ליום חמישי. במשטרה טענו בדיון כי אתמול נגבתה עדות מאמא של קטינה נוספת. "התמונה היום הרבה יותר ברורה לגבי המעשים שביצע ואופיים", אמר נציג המשטרה בדיון. בנוסף, נבדקת תלונה נוספת שהוגשה אתמול למשטרה נגד אוקון.

בהחלטת בית המשפט נכתב כי המשטרה הציגה עדות נוספת ממנה עולה חשד למעשים מגונים שהמורה ביצע לכאורה בנערה כבת 12.

אוקון נעצר לפני למעלה משבועיים בחשד שביקש מתלמידתו לשלוח לו תמונות עירום שלה וסרטונים בהם היא מבצעת מעשים מיניים. התלונה נגד אוקון הוגשה על ידי אמה של התלמידה, תחילה לבית הספר ומאוחר יותר למרחב ירקון במשטרה. במהלך חקירתו, הודה אוקון שניהל קשר מיני עם התלמידה.

בימים האחרונים עלו עדויות נוספות מתלמידות על התנהלות של אוקון. חלק מהעדויות נגבו על ידי המשטרה, ועולה החשד כי ניהל קשר מיני נוסף עם קטינה.

מורה יותם אוקון שנעצר בחשד להטרדה מינית 22 ביולי 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
המשטרה גובה עדויות נוספות מתלמידותיו. יותם אוקון/אתר רשמי, מערכת וואלה!

ביום חמישי פורסמו בוואלה! הודעות ששלח לנערה שהגישה את התלונה נגדו, בהן ביקש שלא תחשוף את ההתכתבויות והיחסים ביניהם. "אל תגלי לאף אחד", כתב לה. "תמחקי את השיחה בינינו". בהמשך אף הוסיף "אני מת שנגמור ביחד".

במקביל, הנערות בבית ספרה של המתלוננת, שיתפו ברשתות החברתיות עדויות נוספות על התנהלותו לכאורה של המורה. "ממש תודה שמעלה את המודעות", כתבה אחת התלמידות למתלוננת. "הוא מזעזע והיה כל כך לא נוח איתו כשהוא חינך אותי". "באמת שהגיע הזמן", כתבה תלמידה אחרת. בתגובה אחרת שיתפה אחת הנערות: "הוא חינך אותי וראיתי הרבה דברים כאלה שקרו בעיקר עם חברות שלי שהוא נתן להן יחס 'מיוחד' והתנהג מוזר ומטריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully