וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם אש התמוטט תוך כדי כיבוי שריפה - ומת בדרך לבית החולים

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 18:07

הכבאי, נשוי ואב לשלושה, חש ברע וקרס בשטח תוך כדי פעולות כיבוי אש שפרצה בשדה קוצים בגליל. הוא הובהל למרכז הרפואי זיו בצפת תוך שצוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. ככל הנראה, הרקע לאירוע הוא כשל לבבי, ללא קשר לעבודתו המבצעית

תימור דאמן קבלאן, לוחם אש בן 36, נשוי ואב לשלושה, התמוטט היום (רביעי) תוך כדי פעולות כיבוי שריפה ומת בדרך למרכז הרפואי זיו בצפת. צוות מד"א הוזעק למקום וביצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. ככל הנראה, הרקע לאירוע הוא כשל לבבי, ללא קשר לפעילות המבצעית בה עסק.

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב צייץ בטוויטר לזכרו ואמר כי "תימור, בן העדה הדרוזית, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. תימור פעל מתחושת שליחות עמוקה, אהב את עבודתו ואת העזרה לאזרח - ככל אנשי הכבאות המחרפים את נפשם בימים אלו בכיבוי השריפות".

לוחם האש תימור דאמן קבלאן, בן 36, התמוטט ומת במהלך פעילות בשטח עם צוות כיבוי אש בגליל. 04 באוגוסט 2021. תמונות גולשים
התמוטט ומת תוך כדי כיבוי שריפה. תימור דאמן קבלאן/תמונות גולשים

אתמול הוזעקו 40 צוותי כיבוי לטיפול בשריפה שפרצה באזור ירושלים, ביישובים שורש ושואבה. לצד קווי הבתים הראשונים בשני היישובים, פונו גם בריכה, תחנת דלק ומרכז מסחרי סמוך, כמו גם שני אוטובוסים של תלמידים ששהו בטיול באזור. כביש מספר 1 נחסם לכמה שעות. בן 16 נפגע משאיפת עשן. עדיין לא נקבע אם השריפה פרצה כתוצאה מהצתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully