וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם בוועדה לקידום מעמד האישה: טוב שזה קרה, לפניי לא התייחסו להרבה נשים

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 13:42

הוועדה התכנסה לדון ביחס המשטרה לנפגעות עבירות מין. הדוגמנית סיפרה על התקרית שבה זכתה לטיפול משפיל בעת שהגיעה להגיש תלונה נגד שי אביטל: "הגעתי למקום שאמור לשמור עליי - קיבלתי סטירה מצלצלת". שידור חי

הוועדה לקידום מעמד האישה מתכנסת היום (שלישי) לדיון ביחס המשטרה לנפגעות עבירות מין. הדיון נערך בהשתתפות הדוגמנית גל גברעם והשר לביטחון הפנים עמר בר-לב, לאחר התקרית בה זכתה הדוגמנית לטענתה לטיפול משפיל בעת שהגיעה להגיש תלונה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל.

הדיון בוועדה שבראשות ח"כ עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת) מתכנס תחת הכותרת "למה באת רק עכשיו?". במהלך הדיון גברעם הודתה לחברי הכנסת על המעמד, ואמרה: "שמחה שזה קרה, לפניי לא התייחסו להרבה נשים".

בווידאו: גל ברעם מעידה בכנסת על היחס שקיבלה כשהגיעה להגיש התלונה במשטרה/צילום: ערוץ הכנסת

גברעם המשיכה ושיתפה: "הלכתי לאותה תחנת משטרה כי פרסמו שהיא ערוכה לקבל אותנו, את נפגעות תקיפה מינית בפרשה הזו. הגענו למקום שאמור לשמור עלינו. הייתי בטוחה שהכל יהיה ערוך ומוכן. אם היו אומרים לי תבואי מחר, הייתי באה מחר. לא ציפיתי שאף אחד יעמוד דום בשבילי. כי זה לא משנה כמה עוקבים יש לי באינסטגרם, אני אזרחית שבאה למשטרה וביקשה את העזרה שלה ופשוט קיבלתי סטירה מצלצלת" .

גל גברעם בדיון הוועדה לקידום מעמד האישה -"למה באת רק עכשיו" - יחס המשטרה לנפגעות עבירות מין , 3 באוגוסט 2021. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
גברעם בוועדה, היום/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בסוף השבוע גברעם תקפה בחריפות את מפקד מחוז תל אביב של המשטרה, ניצב עמיחי אשד, לאחר שדחה את טענותיה ואמר כי במשטרה "לא גלגלו אותה ממדרגות התחנה". אשד ציין כי גברעם "נשאלה שאלות מקצועיות שאולי היו צריכות להישאל אחרת", וכן טען כי היא "הפרה את הסיכום והגיעה מאוחר לתחנה". הדוגמנית הגיבה בחריפות לדברי הניצב בעמוד האינסטגרם שלה ואמרה כי הוא "משקר במצח נחושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully