וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם הגישה תלונה על הסוכן שי אביטל: "בנות, בואו להעיד"

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 19:30

13 מתלוננות עד כה מסרו עדות במשטרה על אביטל, החשוד בהטרדות ותקיפות מיניות של דוגמניות. הדוגמנית גל גברעם היא האחרונה לפי שעה שהגישה תלונה, לאחר שחשפה כי ניסתה בעבר להתלונן על מעשיו והתקבלה ביחס משפיל במשטרה. הפעם היא משתפת כי "התייחסו אלי מדהים"

הדוגמנית גל גברעם הגישה היום (חמישי) תלונה במשטרה נגד הסוכן שי אביטל, החשוד בהטרדות ותקיפות מיניות של דוגמניות שביקשו לעבוד עמו. בצאתה מתחנת המשטרה בתל אביב אמרה גברעם, שהיתה מלווה בבן זוגה תום חיימוב, כי במשטרה התייחסו אליה "בצורה מדהימה", וקראה לנפגעות אחרות של אביטל להגיע להעיד.

לאחר ששתי נשים נוספות הגישו תלונה נגד אביטל, עלה מספר המתלוננות שנפגעו ממעשיו של אביטל ל-13. גברעם הגישה תלונה במחוז תל אביב, אחר שפרסמה כי כשניסתה לתת עדות בתחנה על כך שאביטל הטריד אותה מינית - והתקבלה ביחס משפיל.

אתמול, עורך הדין ששי גז, המשמש כפרקליטו של אביטל, הדף את הטענות נגד מרשו והתייחס לעדויות הרבות שהוצגו נגדו בתחקיר של גיא לרר בערוץ 13 ושל חיים אתגר בערוץ 12. בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוף ב-103FM טען כי רוב הדברים המוצגים בכלי התקשורת הם פרי עדות שמיעה, ולא עדות ישירה מצדן של שתי הנשים שהגישו תלונות נגדו.

בווידאו: גל גברעם אחרי שהגישה תלונה במשטרה נגד הסוכן שי אביטל/צילום: שני פרומקין

ביום רביעי, גברעם פרסמה סרטון בו גברעם סיפרה שכשהגיעה לתחנת המשטרה והסבירה לשוטר שהמעשה אירע לפני כשנתיים, נשאלה מדוע הגיעה להתלונן רק עכשיו. "הגעתי לתחנה. באתי לתת את העדות שלי. השאלה שנשאלתי היא 'למה באת רק עכשיו?'. אמרתי לו שמדובר בפרשת שי אביטל והוא הרים טלפון. אחרי שניתק את השיחה אמר שיש חוקרת אחת, וזה ייקח עוד שעה, שעתיים או שלוש", סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully